Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 08.04.2012 in Valokuvaus

Ei ollu mitää sillast. Ny mun pitää uppii ne taas uuvellee ku ne hävis sieltä. Sieltä hävis kaikki. En tiedä mitä nappia painoin.
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in DRIFTING

Kuten jo Sfäde aiemmin mainitsi, ettei toinen auto käy toiselle jne, niin tuo siun RX7 on just semmonen. Street renkailla ei ole tarpeeksi pitoa siinä, minun ajamana. Sfäden ajamana näyttää menevän just silleen kivasti ja monen muunkin ajamana näyttää tekevän ihan samaa. Toiseksi kuten jo mainitsin, näyttää vaan niin saamerin tyhmälle minun silmään, kun ajetaan sitä luisua 50-60 kilsaa tunnissa. Pisteitä tietty paukkuu sillä tavalla paremmin kuin minun täysillä ja kytkimeen potkaisu tyyliin kolmosella vajaan 80 vauhdista. Esimerkiksi Nikden haamua takaa ajaessa Positaanossa minulla on lentävällä kierroksella niin hitosti enemmän kyytiä jo ensimmäiseen kurviin tultaessa. No mutta minäpä en olekkaan mutruuttaja, eikä minusta sellaista tulekkaan. Kierrosaika ratkaisee enemmän edelleen, mutta tämän yhden rivalssin aikana olen sen huomannut, että jos viitsisin paneutua asiaan enemmän, ehkä jopa sen minäkin oppisin.
Eeegac

Eeegac 08.04.2012 in Valokuvaus

Toi fontti mikä on ollut noissa kuvissa. "Nimi" (c) - Jos siinä oli Comic Sans niin hyi. :(
RauhaMees

RauhaMees 08.04.2012 in Valokuvaus

Mikä fontti? // Viddu ny hävis kaikki mun kuvatki.
vaiski75

vaiski75 08.04.2012 in DRIFTING

240SX asetukset kirjoitettu.. Siitä sitten rohkeasti testaamaan ja täällä saa kysyä, että miksi siinä ei jokin toimi tai jotain käytöstä haluaisi muuttaa.. Muutkin saa sitten kyllä huudella omia mielipiteitään, koska enhän minä välttämättä ole oikeassa..
Storkki

Storkki 08.04.2012 in Nyt soi?

"Rammstein":http://www.youtube.com/watch?v=yUiIo0xidjU
Eeegac

Eeegac 08.04.2012 in Valokuvaus

Rayha300 wrote: "HF-Autohuolto Sprint Loppi 26.2.2012":http://henriekholm.kuvat.fi/kuvat/HF-Autohuolto%20Sprint%20Loppi%2026.2.2012/?n=0 //Kusi toi watermarkkaus joten teen uuden setin koht fixatuilla watermarkeilla.
1 vinkki. Fontti vaihtoon, hep! :D
savulohi

savulohi 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Ei olla vielä sinne asti päästy mutta tuo on hyvä pointti, itsekin nimittäin äimistelin viime kisan jälkeen että miten sain niin hyvät pojot vaikka tuli keskeytys! // Kuten jäneskin tuossa jo ehti huuvvahtaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 08.04.2012 in Valokuvaus

!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Valokuvausta/IMG_0018.JPG/_big.jpg?hash=33407!
TehBigBunny

TehBigBunny 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Hullilla hyvä pointti, pitäisi varmaan tehdä niin että porukka laitetaan keskeyttämisjärkässä viimosiksi ja saavat sitten ne pisteet.
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 3

MehuSukka wrote: Merkkaas minulleki tuo sport brakes kts. päivityspalsta.
Siis mihinkä? Jos sulla on siinä autossa kisajarrut, niin ei sillon saa rahaa enää aikasemmasta sponsorista. Vai ollako ma hakotiellä?
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Tuli mieleen noista pisteistä vielä yksi juttu, ihan viime kisan perusteella. Miten on, kun joutuu keskeyttämään, niin onko sillon oikeutettu vain oman lobbynsa sen hetkiseen viimeiseen tilaan, vai koko kilpailun viimeiseksi? Sinänsä B lobyssa viime sunnuntaina ihmeteltiin tilannetta ja en nyt aikaisemminkaan edes ajatellut kysäistä koko asiaa. Eli otammeko taas esimerkin kuten ylhäällä? Joo, näin me teemme. Eli kisassa on 29 kuskia aika-ajossa ja näin saamme (nykyisellä) lobby jaolla 16 ja 13 lobbyt. Kuitenkin A:ssa kolme kuljettajaa joutuu keskeyttämään ja B:ssä kukaan ei keskeytä. Eli periaatteessa nämä kolme keskeyttänyttä kuljettajaa ovat huonommilla sijoilla kuin B:n kuskit. Kuis on, onko tätä otettu huomioon?
TehBigBunny

TehBigBunny 08.04.2012 in Ei mulla muuta

Halusin tässä vain ilmoittaa että "Rapala on uistin, Rapala on uistin, Rapala on uistin"

^EMM^
MehuSukka

MehuSukka 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

2:15.536. Ollenkaan hyvä tämä. E/ 2:15.287!
savulohi

savulohi 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Hjuva, kiitos näistä.
Eeegac

Eeegac 08.04.2012 in Tallia vailla

Pistäkäähän kysyjät keskenään talli pystyyn. :) Jos ei kukaan ole siiiiis jo kysynyt teitä johonkiiiin mukahaha.
Eeegac

Eeegac 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

2 paremmin sijoittunutta ja kolmoskuski sitten kisaa omasta kunniastaan ja pisteistään. Jos kaikkien lasketaan niin koko yhteiskunta on tuhoon tuomittu. !http://ranneliike.net/artikkelikuvat/teema/hv40QQt0112_th2.jpg!
MehuSukka

MehuSukka 08.04.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 3

Merkkaas minulleki tuo sport brakes kts. päivityspalsta.
BlueMasto

BlueMasto 08.04.2012 in Tallia vailla

Juu tallipaikkaa olis vailla...
Storkki

Storkki 08.04.2012 in F4SM - Ennakko

Samaa mieltä Hullin kanssa. Paljon järkevämpää on, että lasketaan kaikkien kolmen kuskien pisteet tai sitten kaksi paremmin sijoittunutta...