savulohi
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Rayha300 wrote:
Minä itse haluisin että tulisi vain yksi auto jolla ajaa. Savuloheksen mx5:lla oli kiva ajaa ku kaikilla oli saman tasoiset autot. Myös toi auto luokka voisi olla samaa luokkaa kuin noi mx5:set.
Ne on hauskat autot kyllä. Toisaalta niissäkin kisoissa nähtiin se mitä olis hyvä pyrkiä välttämään, eli monella menit kisat pilalle jo alkumetreillä vain sen takia että kalusto ei pysy käbälässä itsellä tai jollakin muulla. ...ja romua syntyy... :D
RauhaMees
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Arvioitu tekkenin saapumis päivä: Perjantai
EMM
savulohi
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Grey & Ville
Kenenkään varpaille ei ole astuttu ja hyvä vaan että tulee vaihtoehtoja! Miusta tuo homma vaan ei menny ihan hyvien tapojen mukaisesti tai niiden mukaisessa järjestyksessä niin ajattelin asiasta huomauttaa. Se siitä.
Kingis
Nikden kanssa samoilla linjoilla, mie en näe oikein noiden autojen yhtäläisyyttä joka miun mielestä pitäis sarjan autoissa jollain tavalla olla olemassa.
Mie kävin vielä Sunset Clubilla vetelemässä kuus kiekkaa niillä omilla, mutta RACE-renkailla päivitetyillä versioilla. Sport-laatikot myös nollasin, eli täysin vakiosäädöillä.
Ajat:
1.07.275
1.07.294
1.07.295
1.07.303
= ero 0.028 sekuntia.
Tuosta vielä päivitetyt versiot tälle sivulle.
Engine: RACE Flywheel
Platform & Handling: SPORT Weight, muut RACE
Drivetrain: SPORT Transm., muut RACE
Tires and Rims: RACE Tires, 245mm
Aero: Forza Front + Rear
Kuvat on vanhat eli PI on eri, indeksit myöskin tuossa alla.
!http://farm8.staticflickr.com/7181/6966296097_555a9bf3dc_b.jpg! Lisäosat: RACE Exhaust, Fikse Profil 5S-vanteet
S 4.7 | H 6.2 | A 6.9 | L 6.8 | B 6.6 (PI533)
!http://farm8.staticflickr.com/7180/6820174506_0b629771a6_b.jpg! Lisäosat: SPORT Exhaust, Advan RGII-vanteet
S 4.9 | H 6.1 | A 6.9 | L 6.7 | B 6.5 (PI536)
!http://farm8.staticflickr.com/7210/6966295893_207d008707_b.jpg! Lisäosat: RACE Airfilter & Intercooler, Rota Tarmac 3-vanteet
S 4.7 | H 6.1 | A 6.9 | L 6.6 | B 6.5 (PI537)
!http://farm8.staticflickr.com/7052/6820174288_627c1e867c_b.jpg! Lisäosat: SPORT Valves, RACE Displacement + Oil & Cooling, Löwenhart-vanteet
S 4.9 | H 6.1 | A 6.8 | L 6.6 | B 6.5 (PI537)
djrunkkari
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Sama auto.
Force Stock *On*.
Näin kerätään alapeukut.
Pottae
21.03.2012 in
Yleinen happines topic
Helpottunu olo. Nyt saapi aivot levätä.
RauhaMees
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Mä häivyin FRC clubista koska sinne alkoi tulla jotai randomei ja mä lähin johtamaan tota Team Dragonin clubia.
Minä itse haluisin että tulisi vain yksi auto jolla ajaa. Savuloheksen mx5:lla oli kiva ajaa ku kaikilla oli saman tasoiset autot. Myös toi auto luokka voisi olla samaa luokkaa kuin noi mx5:set.
djrunkkari
21.03.2012 in
F1-kausi 2012
"this is ridiculous!":http://www.f1fanatic.co.uk/2012/03/18/2012-australian-grand-prix-fastest-laps/
Ompa massa hidas :)
villek00
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Lohes: Palautetta en ole antanut vielä, kun testit on kesken. Enkä ole missään vaiheessa ole antanut autoja jatkojalostukseen.
Nikde: Omasta clubista on ensinnäkin se hyöty, että siellä voidaan helposti jakaa tiimille tulevia julkaisuja. Se on sääli vain että ei voi olla monessa clubissa samaan aikaan.
Nikde
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
djrunkkari wrote:
:DD en sano enempää..
Nikde kehittää FRC salaliittoteoriat
No ois se kiva ku tääl ois vähä draaaaamaaaaaa välil, tosi tylsää ku ei tapahu mitää jännää.
x Mr Grey x fin
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Tarkoitus ei ollut astua kenenkään varpaille,joten anteexi jos näin olen tehnyt.
Tein vain omat versioni autoista.Ikävä kyllä nuo oli melkein ainoat autot mitkä sai lähelle toisiaan.
Käyn kokeilemassa lohen autot tänään,jahka töistä kotiin saavun.
djrunkkari
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Nikde wrote:
Ylipäätään ajatus, että ArcW:n jäsenet vois vaan testaa autoo, joka tulis mahd. ens kaudelle ni on jo aika kiero
:DD en sano enempää..
Nikde kehittää FRC salaliittoteoriat
Nikde
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Ylipäätään ajatus, että ArcW:n jäsenet vois vaan testaa autoo, joka tulis mahd. ens kaudelle ni on jo aika kiero, (tän Ville onneks korjas, kyseessä on kuitenkin FRC:n SM -sarja, ei ArcW:n SM-sarja...) sitte jos ne autot on vielä suoraan kopioitu/jalostettu toisen työn pohjalta sen enempiä kyselemättä/kiittämättä, ni kyllä vähä joutaa jo kattoo peiliin. savulohen kommentti on ihan aiheesta.
Kingiksen autoissa on jo paperilla liian isot erot, kaikki saman painosia about, mutta väännöissä esim tosi isoja eroja, ei hyvä. Voi mennä joo samaan kierrosaikaan jossain, mutta ei noi autot tasasia oo sijoituksista kamppaillessa.
Offtopikkina jatkan kivasti. Vähän korpeaa, että tuolla pelin puolella jengi on jakautunut omiin kerhoihinsa, mitä te voitatte siinä, että teillä on oma clubi? Ois paljo hauskempaa ku kaikki ois saman kerhon alla, tulis rivalseihinki enempi säpinää jnejne.
teemu1337
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
Vuorokausirytmi ihan swiidun sekasin.
Tavallaan swituttaa, tavallaan ei.
KKNGS
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
savulohi wrote:
***Näet tässä helvetin asiallisen palautteen lohelta***
Toi on kyllä ihan totta...
^ookko mun autoi kokeillu^
Mace
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
^ Näen tässä asiaa. +1
savulohi
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
No kah, just meinasin tulla sanomaan notta ne minun sivulla 13 ehdottamat autot on paremmat 245 RACE-renkailla, eikä sporteilla. Aattelin jo, että autot ei saanu mitään kannatusta mutta sehän olikin vaan koko ajatus jo -pöllitty- jalostettavana. ;)
Ihan rakentavana palautteena, notta piccusen arvostusta voi osoittaa toisen(kenen tahansa) työmäärää kohtaan. Mie viikon verran niitä neljää rakentelin ja testailin mahtumaan kymmenyksen sisälle parillakin radalla, eikä niistä tullu oikeen mitään palautetta taikka kommentteja Hullin kiitoksia lukuunottamatta. Villellekin piti oikein varta vasten lähettää valmiit autot eikä halaistua niistä kuulunut sen koommin.
Ja sitten ilmestyy AW paikalle samoilla autoilla ^(juu, yksi puuttuu ja toisessa on eri vuosimalli)^ joihin on pari hassua osaa vaihdettu? Kyllä miuta ainakin vähän viltutttais, ja ihmettelen myös että miksi alkaa keksiä pyörää uudestaan jos toimivaa voi ajatuksia vaihtamalla(eikä pöllimällä) parantaa.
PS. Jos yhtään ei ymmärrä että mitä mie tässä avaudun niin jatkaa miettimistä. :)
Niin joo, kävin mie testaamassa noita autojakin. :) Vedin kuus kiekkaa Iberian Fullia kaikilla, soon aika hyvä rata autojen vertailuun kun on helppo tehdä tasasia kierroksia ja autoa viedään aika lailla rajoilla koko ajan.
Keskikasti oli aika tasainen, toisaalta nopein ja hitain erottui suht selvästi usean kymmenyksen erolla. Ajat meni nippanappa sekunnin sisälle 57.5:stä ylöspäin. Race-renkaat oli noihin hyvä ratkaisu, mutta keveys vähän häiritsi. Miekin kokeilin noita omia sillon Race-painolla mutta jotenkin tuo luokka tuntuu ajettavammalta 1200-1300 kiloisena. Ei puske niin pahasti.
Nuo on minun kokemukset, toivottavasti tulee muiltakin!
KKNGS
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
x Mr Grey x fin wrote:
Et häviä mitää,vaikei sul tota alfaa oiskaan.
Rakentamani autot on indeksi erotuksissa tasaiset.
Juu mä huomasin, mutta ois se kiva ollu koittaa...
KKNGS
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
sjamy wrote:
-tuttaa nykymuoti, ja se kuinka tyttöjen "pitää" olla tikkulaihoja. Sosiaalisessa mediassa saa kokoajan lukea valituksia, jos löytyy vähänkään massua... JUMALAUTA pitäähän siinä perseessä olla jotain mistä ottaa kiinni!
Toi on kyllä aika saatanan tuttua... Koulussa kaikki vaan vetää jotain energiajuomaa että olis laihempia, sit ne meikkaa aina, polttaa tupakkaa ja juo viinaa...
Kouvolan kouluissa pitää olla kunnon alkoholisti että voi olla jonkun kaveri...
Onneks oon nyt täl viikolla ollu kipeenä että ei tarvihte kestää niitä.
^Onneks en oo mini-hulli...^
x Mr Grey x fin
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
KingPlayer10 wrote:
Sillee pikkusen paha, että jos sulla ei oo autopaketteja...
Mullekaan ei käy tuo alffa...
Et häviä mitää,vaikei sul tota alfaa oiskaan.
Rakentamani autot on indeksi erotuksissa tasaiset.
sjamy
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
-tuttaa ihmiset, jotka yrittävät olla joku muu. Kovasti kertovat muiden juttuja ominaan ja samat läpät kiertää.
-tuttaa nettimaailmassa pyörivät pellet (poislukien me FRC:n pellet)
-tuttaa nykymuoti, ja se kuinka tyttöjen "pitää" olla tikkulaihoja. Sosiaalisessa mediassa saa kokoajan lukea valituksia, jos löytyy vähänkään massua... JUMALAUTA pitäähän siinä perseessä olla jotain mistä ottaa kiinni!
-tuttaa 2 vuotta kestänyt unettomuus, lääkärit eivät sano juuta taikka jaata.
-tuttaa, kun mieli heittelee unettomuuden takia.
-tuttaa, kuinka kaikki pitäisi sanoa ja kertoa monen mutkan kautta, ettei vain pahoittaisi jonkun mieltä.
-ttu sais olla syvempi.
Eniten vituttaa kaikki!
Mielenterveys pettää, hei kohtalotoverit!