Forum - Recent Posts
hyvää ripulia
vaiski75 wrote: Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?Itse asiassa ei kertaakaan tossa muodossa :) Se on hienosti piilotettuna tekstin sekaan.
Rayha300 wrote: Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :) Pientä viimeistelyä vaille valmis. // VALMIS!!Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?
Finski fani wrote: Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...Stunt Ridingistä tein, pikkasen vaihtelua luokan muihin esitelmiin.. Meinasin tehä jenkkifutiksesta taas kerran mutta en jaksa samasta aiheesta aina tehä, viimeks sain jo kiitettävän kun kerroin kaiken ilman paperia tai muistilappuja ja toin kamoja näytille :D Aika helppoja ja pienii nää kasiluokan esitelmät.
Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :)
Pientä viimeistelyä vaille valmis.
// VALMIS!!
El PiNk DeViL wrote: Äikän esitelmä valmis :) Vapaavalintainen aihe.Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...
Äikän esitelmä valmis :)
Vapaavalintainen aihe.
Toxico street racing club
!http://i1150.photobucket.com/albums/o608/Ikskast/badass.png!
Sain 25 kiloa varattua jalalle, ja tavote on 35 enskuuhun 27:mättä mennessä =)
Ensviikolla kokeila kävelemistä ilman keppejä. Rauhakseen edetään, ja hyvällä mallilla.
Ratti menee korjattavien asioiden listalle, kunhan saan muovitankoa haettua kaupasta..
Sitten kivasti sulatellaan ratti takaisin henkiin (toivottavasti), kunhan vaan saadaan aikaa järjestettyä päivällä..
Mitä tapahtui..
Ratin takana piilossa on teräksinen levy, jossa on Force-moottori ja muita härpäkkeitä..
Se sitten päätti repeytyä sieltä irti ja vei osan kiinnikkeistään mukanaan, kivasti..
Ei. Se ei johtunut siitä, vaan niistä vietävän suoraan kulkevista autoista..
EMM..
!http://media.trueachievements.com/imagestore/0000660400/660457.jpg!
Kinetic Tyypätty. Jännä on. EMM
El PiNk DeViL wrote: Sit pitää laulella :)Mitä mä potta sanoin. Elli se laulelee jos ei oo poppei. Taidan ottaa nää mun popit mukaan tätä menoo :D EMM
El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMMKyllähä mie saatan käväistä mutta vasta reilu kuukautta myöhemmin jolloin se on täällä Oulussa. EMM
Mihis mä ne mun nappikuulokkeet oon laittanu?
emm
Rayha300 wrote: Jotkut sanovat, että tulee popiton matka.Sit pitää laulella :)
El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMMJotkut sanovat, että tulee popiton matka.
Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :)
EMM
KingPlayer10 wrote: Kysyn tässä nyt Villen puolesta lohelta että Saakos noi kaadettua helposti? ^Taino...Ville saa kaadettua auton vaikka se ei edes oli sen kyydissä...^Sanoo Caminon kaato kunkku? Oikeesti toi vitsi on jo *niin* kaytetty, samoin kuin Driverin ES jutut.
Jotku R-ykköset vaa alle ja damat simulationille, sit vaa katellaa kellä riittää järki ja kalusto maaliin asti.
Kysyn tässä nyt Villen puolesta lohelta että Saakos noi kaadettua helposti?
^Taino...Ville saa kaadettua auton vaikka se ei edes oli sen kyydissä...^