Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 21.03.2012 in Yleinen v*tutus topic

hyvää ripulia
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 in Yleinen happines topic

vaiski75 wrote: Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?
Itse asiassa ei kertaakaan tossa muodossa :) Se on hienosti piilotettuna tekstin sekaan.
vaiski75

vaiski75 21.03.2012 in Yleinen happines topic

Rayha300 wrote: Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :) Pientä viimeistelyä vaille valmis. // VALMIS!!
Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012 in Yleinen happines topic

Finski fani wrote: Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...
Stunt Ridingistä tein, pikkasen vaihtelua luokan muihin esitelmiin.. Meinasin tehä jenkkifutiksesta taas kerran mutta en jaksa samasta aiheesta aina tehä, viimeks sain jo kiitettävän kun kerroin kaiken ilman paperia tai muistilappuja ja toin kamoja näytille :D Aika helppoja ja pienii nää kasiluokan esitelmät.
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 in Yleinen happines topic

Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :) Pientä viimeistelyä vaille valmis. // VALMIS!!
Finski fani

Finski fani 21.03.2012 in Yleinen happines topic

El PiNk DeViL wrote: Äikän esitelmä valmis :) Vapaavalintainen aihe.
Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012 in Yleinen happines topic

Äikän esitelmä valmis :) Vapaavalintainen aihe.
Driver181

Driver181 21.03.2012 in Multi Theft Auto Valhalla

Toxico street racing club !http://i1150.photobucket.com/albums/o608/Ikskast/badass.png!
Tuomo33

Tuomo33 21.03.2012 in Yleinen happines topic

Sain 25 kiloa varattua jalalle, ja tavote on 35 enskuuhun 27:mättä mennessä =) Ensviikolla kokeila kävelemistä ilman keppejä. Rauhakseen edetään, ja hyvällä mallilla.
vaiski75

vaiski75 21.03.2012 in Ei mulla muuta

Ratti menee korjattavien asioiden listalle, kunhan saan muovitankoa haettua kaupasta.. Sitten kivasti sulatellaan ratti takaisin henkiin (toivottavasti), kunhan vaan saadaan aikaa järjestettyä päivällä.. Mitä tapahtui.. Ratin takana piilossa on teräksinen levy, jossa on Force-moottori ja muita härpäkkeitä.. Se sitten päätti repeytyä sieltä irti ja vei osan kiinnikkeistään mukanaan, kivasti.. Ei. Se ei johtunut siitä, vaan niistä vietävän suoraan kulkevista autoista.. EMM..
villek00

villek00 21.03.2012 in Ei mulla muuta

!http://media.trueachievements.com/imagestore/0000660400/660457.jpg! Kinetic Tyypätty. Jännä on. EMM
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 in Ei mulla muuta

El PiNk DeViL wrote: Sit pitää laulella :)
Mitä mä potta sanoin. Elli se laulelee jos ei oo poppei. Taidan ottaa nää mun popit mukaan tätä menoo :D EMM
MehuSukka

MehuSukka 21.03.2012 in Ei mulla muuta

El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMM
Kyllähä mie saatan käväistä mutta vasta reilu kuukautta myöhemmin jolloin se on täällä Oulussa. EMM
Pottae

Pottae 21.03.2012 in Ei mulla muuta

Mihis mä ne mun nappikuulokkeet oon laittanu? emm
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Jotkut sanovat, että tulee popiton matka.
Sit pitää laulella :)
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 in Ei mulla muuta

El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMM
Jotkut sanovat, että tulee popiton matka.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012 in Ei mulla muuta

Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMM
hulluseon

hulluseon 21.03.2012 in F4SM - Ennakko

KingPlayer10 wrote: Kysyn tässä nyt Villen puolesta lohelta että Saakos noi kaadettua helposti? ^Taino...Ville saa kaadettua auton vaikka se ei edes oli sen kyydissä...^
Sanoo Caminon kaato kunkku? Oikeesti toi vitsi on jo *niin* kaytetty, samoin kuin Driverin ES jutut.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.03.2012 in F4SM - Ennakko

Jotku R-ykköset vaa alle ja damat simulationille, sit vaa katellaa kellä riittää järki ja kalusto maaliin asti.
KKNGS

KKNGS 21.03.2012 in F4SM - Ennakko

Kysyn tässä nyt Villen puolesta lohelta että Saakos noi kaadettua helposti? ^Taino...Ville saa kaadettua auton vaikka se ei edes oli sen kyydissä...^