Finski fani
22.03.2012 in
Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?
Tuomo33 wrote:
Rommikolaa nautiskelen, ja on hyvää niinkuin aina.
Sillähän se päivä alkaa hyvin. =)
Tuomo33
22.03.2012 in
Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?
Rommikolaa nautiskelen, ja on hyvää niinkuin aina.
helluvaweevil
22.03.2012 in
Ei mulla muuta
Opc Sami wrote:
Oon menossa ehkä 6.4, ja olis hankalaa jäädä johonkin yöks. Tai sitten vaan täytyy tulla pelkästään lauantaina.
EMM
hyppeet kivaasti sorsan kyytii :D
Mace
21.03.2012 in
Kuvat / Screenshotit muista ajopeleistä
Muutama kuva kun
Driver 1:sta
!http://i.minus.com/i9c7Me3VqMJjk.PNG!
Driver 2:sta
!http://i.minus.com/iFNmffIWMYxQM.PNG!
ja GT2:sta pelailin tänään.
!http://i.minus.com/iW1OkYxDBuFTF.PNG!
Pettymykseksi ei ollu kolmea omaa suosikkiautoa Gran Turismossa...
Porsche 944 (ei koska Ruf)
Alfa Romeo 164 (ei luultavasti koska 166)
Honda Prelude 3 gen (ei luultavasti koska gen 4 ja 5)
Jännä.
MehuSukka
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
Tulis jo se stanan kevät kunnolla nii pääsis kaivaa kotarin tallista pihalleeee :(
Mace
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
Joo, että ku on syvältä. Päätä tos särki äsken (vieläkin) ja kun Buranaa yritän niellä nii ei sitten millään, ei edes väkisin. Puolikkaalla koitin nii en saa nieltyä, on se kumma. Piti vielä suussa purasta puolikaskin kahtia nii sitte meni jotenki. Neljä lasillista meni vettä.. En tie mikä sen tekee, tuntuu niiku menis "väärään kurkkuun".
MehuSukka
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Sainpas sen ruottin kotiaineen valmiiksi.... ainiin huomenna ruottin kuuntelukoe SHUUAAAAA FFAAACK.
EMM
IL3
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Mä tuun perjantaina sinne.
Lauantaina haluaisin, mutta silloin olen Mäntyharjulla mökkeilemässä, sunnuntaiksi tuskin ehtisi mökkeilemästä messuille ja maanantaina ei huvita mennä..
E:
Ps. EMM
(Haha, ehdinpäs lisätä EMM:n, ennenku jäneksiltä ehti tulla yhtään privauhkailuviestiä koskien EMM:n unohtamista EMM topiikissa.)
hulluseon
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Exami wrote:
Odotetaan porkke paketti ja kaikille R3-luokan "GT2" sarjan porket?! kaikille vakio autot mutta setupit saa tehdä itse?
Liian tehokkaita ja vaikeasti säädettäviä. Muuten makeita pelejä.
Exami
21.03.2012 in
F4SM - Ennakko
Odotetaan porkke paketti ja kaikille R3-luokan "GT2" sarjan porket?! kaikille vakio autot mutta setupit saa tehdä itse?
El PiNk DeViL
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Macela94 wrote:
Itekki lähtisin ihan satasella sinne, ainoo vaa kun ei oikein ole mitään miten pääsis sinne (300km) ja syntymäpäiväkin (18 yeah!) samana viikonloppuna.
Mä meen junalla (lähtee 5.38 seinäjoelta :D)
Joppetsiki täyttää sinä viikonloppuna ;)
ELI MUKAAN VAA ILMA SELITYKSII ;)
EMM
Mace
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Itekki lähtisin ihan satasella sinne, ainoo vaa kun ei oikein ole mitään miten pääsis sinne (300km) ja syntymäpäiväkin (18 yeah!) samana viikonloppuna.
Rintala
21.03.2012 in
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
"Pikku broidi heittää":http://www.youtube.com/watch?v=4aSyEFzonjM&feature=channel
RauhaMees
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Kaikki vaa sinne :) Pääsee näkee FRC populan oikeat kasvot eikä mitää autojen kuvia :D
EMM
Opc Sami
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
El PiNk DeViL wrote:
Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :)
EMM
Oon menossa ehkä 6.4, ja olis hankalaa jäädä johonkin yöks. Tai sitten vaan täytyy tulla pelkästään lauantaina.
EMM
joonas6
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Vois mennä perjantaina kaverin luokse yöksi ja mennä lauvantaina sinne ACS
El PiNk DeViL
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
Jos on paljonki porukkaa lauantaina tulossa niin pitäskö pitää joku pieni miittingin poikane? :D
Eli pirjo ainakin on tavattavissa lauvvantaina sielä Nikoni kädessä.
EMM
joonas6
21.03.2012 in
Ei mulla muuta
mie olisin menossa pe ACS jos vuan on rahhoo jäljellä sillon
EMM
El PiNk DeViL
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
Täytyy vedota tuohon King Playerin mielipiteeseen, täälä on ainakin osassa porukassa vähä samaa että pitää polttaa tai juoda että pääsee sinne mukaan mut enpä mäkää sen takia oo niitä kumpaakaan alottanu ja tupakoinnin lopetuski on ny varsin hyvällä mallilla :)
Ja tuo alkoholi on sellane et se auttaa kyllä välillä rentouttamaan ja sitä on ihan kiva nauttia kunhan ei vedä sitä liiallisuuksiin. Voi sitä toki muutenkin rentoutua, sitä en sano! :D Tai ei kannata tehä samaa virhettä kun minä, eli on syömättä pitkän aikaan ja sitten juo... Siinä tulee pöllyihin jo vähästäki ja sit huudetaanki jo norjaa posliinipuhelimeen.
Kingikselle siis vinkkinä ettei kannata nuista kumpaankaan välttämättä kajota ennen sitä laillista ikävuotta :D Tupakka on ainakin petollinen, sfäde ja varmasti joku muukin osaa sanoo kuinka perseestä sen lopettaminen on.
Varmaan selitin mahdollisimman epäselvästi nyt mut menköön.
Mace
21.03.2012 in
Yleinen v*tutus topic
KingPlayer10 wrote:
sit ne -meikkaa aina-, polttaa tupakkaa ja juo viinaa...
Totta. Perjantaina kehuskellaan kovasti että "viikonloppuna ryyppään jne jne" Sitte maanataina itketään ku on paska fiilis jne jne... Tämä siis molemmilla sukupuolilla.
Itte en näitä hupeja harrasta, haittaahan niistä enimäkseen on. Riippuen tietysti kuinka ottaa..