Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 24.10.2011 in F4SM - Ennakko

Onhan se Nyrre aina Nyrre mutta ei sitä aina jaksa.
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

hulluseon wrote: Kysyn vaan että mikä siinä Nyrressä kiehtoo?
Pitkä Nyrre voisi olla aina joku spesiaalikisa. SM/Jokkikseen se ei miusta kuulu. Nyrre GP käy molempiin,tshihihihihi
hulluseon

hulluseon 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

Kysyn vaan että mikä siinä Nyrressä kiehtoo?
vaiski75

vaiski75 23.10.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

Schimanski76 wrote: Sfäde + Kaijanen Ihkuuuuuu!!!!
Polttareissa kuulemma myydään Wunderbaumeja.. ^Tshihihihi^
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

vaiski75 wrote: Komento takaisin! Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Sfäde + Kaijanen Ihkuuuuuu!!!!
vaiski75

vaiski75 wrote: Tää uusi daami.. Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä.. Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii Mie otan sen!
Komento takaisin! Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

Storkki wrote: Onko osallistujamäärä rajattu vai pääseekö mukaan kaikki halukkaat? Tuun mukaan jos pääsee/mahtuu.
Kaikki.Tietty.
Storkki

Storkki 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

Onko osallistujamäärä rajattu vai pääseekö mukaan kaikki halukkaat? Tuun mukaan jos pääsee/mahtuu.
Draghar

Draghar 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

Nyt voi taas osallistua sarjaan, kun on (vanha)nyrppä on mukana!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 23.10.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Paahtopaistia kaalisalaatin kera. Varsin hyvä, paistissa olisi voinnut olla vielä enemmän valkosipulia ja pippuria.
villek00

villek00 23.10.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Paahtoleipää, jonka päällä ketsuppia ja raakaa sipulia (ohuina siivuina). Hyvvee on :)
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Pasila: Uudet jaksot 07.11. alkaen
Se parhain terä lähti Pasilasta 2.tuot.jälkeen. Ihan ok olivat silti.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.10.2011 in PPPP

Pasila: Uudet jaksot 07.11. alkaen
THE FRC

THE FRC 23.10.2011 in F4SM - Ennakko

Lisätty auton tiedot, sekä kisakalenteri.
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in Forza 4

Storkki wrote: Eikö tuota seasonin vaikeustasoa voi vaihtaa vai vaikeneeko se mitä pitemmälle seasonit etenee?
Vaikenee.Tai siis "vaikenee"
Storkki

Storkki 23.10.2011 in Forza 4

Eikö tuota seasonin vaikeustasoa voi vaihtaa vai vaikeneeko se mitä pitemmälle seasonit etenee?
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011 in PPPP

Kyllikkien kannuista puristan,en huuva. xbox-pelistä puhuin Jimmy,xböx-red river.
vaiski75

Tää uusi daami.. Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä.. Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii Mie otan sen!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.10.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Veli toi miulle Flashpoint Red River sotapelin. Siinä ei kuulemma säntäillä COD-tyyliin.^mie oon niiiin väsynyt tuohon COD-menoon^ Äärimmäisen epäilyttävä pelisarja.(Paitsi COD2 on vilttu paras) Pelaako sitä kukaan FRC:llä?Co-Oppia joskus? /Siis tuota Red Riveriä,mie poistuin jo aiheesta,sori
Ittellä löytyy Operation Flashpoint: Cold War Crisis lisäreineen ja Arma 2 Operation Arrowheadin kanssa. Nuo missä Bohemia on mukana ovat niitä oikeita sotasimuja mutta tuo Fläsäri 2 ei ratsasta muuta kuin nimellä. Kerran vähän kaverilla testailin Fläsy 2:sta ja videoita kun kattelee niin aikas CoD menoa on. Suosittelen hommaamaan tuon Fläsäri ykkösen jostain, sillä ainakin sitä pystyy nykykoneet pyörittää helposti, mutta jos vähän tehokkaampi tietokone löytyy alta niin Armat ovat hyviä pelejä. Fläsäri ykköseenkin löytyy todennäköisesti hyvin pelaajia, jos vaan menee huutamaan kyllikkien irc kannulle että nyt peliä.
Finski fani

Finski fani 23.10.2011 in Forza 4

Oli kyllä mukava pelailla pitkästä aikaa Forssaa. Hieman olin hukassa aluksi, mutta kyllä se siitä alkoi sujumaan. Yhden autonkin sain jo rakenneltua, vaikka ihan alku leveleillä ollaan. Jotain kasin luokkaa varmaan... Jos kiinnostaa käydä kokeilemassa niin storefrontista löytyy helposti ajettava Z. Tota viriviriä pitää kyllä taas harjoitella hieman enemmän, mutta näin parin vuoden jälkeen ihan kelpuutettava auto. =)