helluvaweevil
18.10.2011 in
Forza 4
DiddFIN wrote:
Posti tuli, peli ei.
kyllä me kestetään yhdessä :D
Latetzki
18.10.2011 in
Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi
OMGxan wrote:
näyttääpä oudolta tuo etusivu kun siinä näkyy 3 riviä nuita kuvia entisen 2 sijaan vai olenko mä vaan menny ihan pyörälle ja sekasin päästäni?
Hiljaa. Näyttää oikein hyvälle! :D
OMGxan
18.10.2011 in
Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi
näyttääpä oudolta tuo etusivu kun siinä näkyy 3 riviä nuita kuvia entisen 2 sijaan vai olenko mä vaan menny ihan pyörälle ja sekasin päästäni?
TehBigBunny
18.10.2011 in
Forza 4
DiddFIN wrote:
Posti tuli, peli ei.
RYHMÄHALI !
DiddFIN
18.10.2011 in
Forza 4
DiddFIN wrote:
Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
Posti tuli, peli ei.
TehBigBunny
18.10.2011 in
Forza 4
FIN xxDRIFTERxx wrote:
Just tuli Pinkki :D
I fix
greizer
18.10.2011 in
Forza 4
Nikde wrote:
Samaan aikaan vaa rämäyttää nii että pauke käy synkroissa! Ei tarvii olla prikuulee samalla hetkellä vaihteen kanssa, mutta mitä lyhyempi aika niin sen parempi, eli kun painat kytkintä mahollisimman vähän ja mahollisimman samanaikasesti niin hjyvä. Etua tulee semmosella kalustolla, missä laatikko on hidas, kuten tuo TopGear Rivals Lotus skaba... En muista kuka siinä oli mulla haamuna, mutta vaihdoissa nappas puol autonmittaa kiinni ku ajan kytkimellä. Itellä kykä on LB:ssä ja keskarilla jarrutellaan, meni pari iltaa harjotellessa.
Kytkimestä kyllä muutenkin hyötyä, esim jos meinaa takaveto puskea niin pikkasen kykää näpäyttämällä saa moiset kauhistukset loppumaan kivasti.
Joo noinhan se tuntuis pelittävän! Onneks tuli kokeiltua asiaa mistä oon tarpeeks jo valittan forza 3 lähtien:) ei se niin vaikeeta/ärsyttävää padilla ollutkaan kuin olin kuvitellut...
El PiNk DeViL
18.10.2011 in
Forza 4
Macela94 wrote:
Nonii! Tulihan se sieltä :)
Kivat nämä kannet LCE:ssä
FIN xxDRIFTERxx
18.10.2011 in
Forza 4
Just tuli PiNkillekki :D
Mace
18.10.2011 in
Forza 4
Nonii! Tulihan se sieltä :)
Kivat nämä kannet LCE:ssä
TehBigBunny
18.10.2011 in
Forza 4
Uudet coodit
TehBigBunny
18.10.2011 in
Forza 4
Xbox.comissa kannattaa laittaa. Helepompi näpytellä.
El PiNk DeViL
18.10.2011 in
Forza 4
MÄ RAKASTAN KAIKKIA!!!!!!!!!!!!
helluvaweevil
18.10.2011 in
Forza 4
ja se peli tulee kirjekuoressa postilaatikkoon
Finlanddrifter
18.10.2011 in
Forza 4
helluvaweevil wrote:
niin posti tulee meille tähän aikaan...
nii meilläki
helluvaweevil
18.10.2011 in
Forza 4
niin posti tulee meille tähän aikaan...
Finlanddrifter
18.10.2011 in
Forza 4
helluvaweevil wrote:
ei tullu...
Kello vasta 11.00, ei se iha näi aikasi kuitenkaa tuu, mullaki tuli perjantai illal
helluvaweevil
18.10.2011 in
Forza 4
ei tullu...
Sunsh1ne FI
18.10.2011 in
FRC puoli marathon
Kiinnostais kanssa. Eikös Helsinki City Run oo aina keväisin, sinnehän voi ilmoittaa "joukkueen" ja juosta vaikka kypärät päässä jos kuntoa riittää :P
Treenasin alkuvuonna suht tosissani tuohon City Runiin, mutta polvet rupes kipeytymään niin pahasti että oli pakko luovuttaa. Nyttemmin olen siirtynyt barefoot-kenkiin ja oppinut välttämään kantapäillä juoksemista, joten voisi taas yrittää.
TehBigBunny
18.10.2011 in
Tervehdys!
Hyvin idea laittaa tämä aihe tänne ja tervetuloa. Mukaanhan pääsee kun on täällä foorumilla eli lisätään sut rosteriin.