Forum - Recent Posts

helluvaweevil

helluvaweevil 18.10.2011 in Forza 4

DiddFIN wrote: Posti tuli, peli ei.
kyllä me kestetään yhdessä :D
Latetzki

Latetzki 18.10.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

OMGxan wrote: näyttääpä oudolta tuo etusivu kun siinä näkyy 3 riviä nuita kuvia entisen 2 sijaan vai olenko mä vaan menny ihan pyörälle ja sekasin päästäni?
Hiljaa. Näyttää oikein hyvälle! :D
OMGxan

OMGxan 18.10.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

näyttääpä oudolta tuo etusivu kun siinä näkyy 3 riviä nuita kuvia entisen 2 sijaan vai olenko mä vaan menny ihan pyörälle ja sekasin päästäni?
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Forza 4

DiddFIN wrote: Posti tuli, peli ei.
RYHMÄHALI !
DiddFIN

DiddFIN 18.10.2011 in Forza 4

DiddFIN wrote: Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
Posti tuli, peli ei.
TehBigBunny

FIN xxDRIFTERxx wrote: Just tuli Pinkki :D
I fix
greizer

greizer 18.10.2011 in Forza 4

Nikde wrote: Samaan aikaan vaa rämäyttää nii että pauke käy synkroissa! Ei tarvii olla prikuulee samalla hetkellä vaihteen kanssa, mutta mitä lyhyempi aika niin sen parempi, eli kun painat kytkintä mahollisimman vähän ja mahollisimman samanaikasesti niin hjyvä. Etua tulee semmosella kalustolla, missä laatikko on hidas, kuten tuo TopGear Rivals Lotus skaba... En muista kuka siinä oli mulla haamuna, mutta vaihdoissa nappas puol autonmittaa kiinni ku ajan kytkimellä. Itellä kykä on LB:ssä ja keskarilla jarrutellaan, meni pari iltaa harjotellessa. Kytkimestä kyllä muutenkin hyötyä, esim jos meinaa takaveto puskea niin pikkasen kykää näpäyttämällä saa moiset kauhistukset loppumaan kivasti.
Joo noinhan se tuntuis pelittävän! Onneks tuli kokeiltua asiaa mistä oon tarpeeks jo valittan forza 3 lähtien:) ei se niin vaikeeta/ärsyttävää padilla ollutkaan kuin olin kuvitellut...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.10.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: Nonii! Tulihan se sieltä :) Kivat nämä kannet LCE:ssä
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 18.10.2011 in Forza 4

Just tuli PiNkillekki :D
Mace

Mace 18.10.2011 in Forza 4

Nonii! Tulihan se sieltä :) Kivat nämä kannet LCE:ssä
TehBigBunny

Uudet coodit
TehBigBunny

Xbox.comissa kannattaa laittaa. Helepompi näpytellä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.10.2011 in Forza 4

MÄ RAKASTAN KAIKKIA!!!!!!!!!!!!
helluvaweevil

ja se peli tulee kirjekuoressa postilaatikkoon
Finlanddrifter

Finlanddrifter 18.10.2011 in Forza 4

helluvaweevil wrote: niin posti tulee meille tähän aikaan...
nii meilläki
helluvaweevil

niin posti tulee meille tähän aikaan...
Finlanddrifter

Finlanddrifter 18.10.2011 in Forza 4

helluvaweevil wrote: ei tullu...
Kello vasta 11.00, ei se iha näi aikasi kuitenkaa tuu, mullaki tuli perjantai illal
helluvaweevil

ei tullu...
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2011 in FRC puoli marathon

Kiinnostais kanssa. Eikös Helsinki City Run oo aina keväisin, sinnehän voi ilmoittaa "joukkueen" ja juosta vaikka kypärät päässä jos kuntoa riittää :P Treenasin alkuvuonna suht tosissani tuohon City Runiin, mutta polvet rupes kipeytymään niin pahasti että oli pakko luovuttaa. Nyttemmin olen siirtynyt barefoot-kenkiin ja oppinut välttämään kantapäillä juoksemista, joten voisi taas yrittää.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Tervehdys!

Hyvin idea laittaa tämä aihe tänne ja tervetuloa. Mukaanhan pääsee kun on täällä foorumilla eli lisätään sut rosteriin.