Forum - Recent Posts
En löytänyt mitään "Oletko uusi jantteri, esittele itsesi täällä!" -topiccia, joten kirjoitellaan tänne.
Eli pitkäaikainen Forzaveteraani, mutta vasta nelosessa pelin multiplayer (muutakin kuin split screen) ominaisuuksiin tutustunut äijä täällä morjens!
Nikden suosituksesta rekisteröidyin tänne (itseasiassa muutama kuukausi sitten jo, mutta aktivoidutaan nyt kun live gold membershipitkin hommattu jne.) Muutaman tunnin pelailin noita C-luokan Circuitteja, mutta eihän noista randomijätkistä ollut vastusta hyvin tuunatulle TypeRälle :)
Pistin applyä FRC:hen tuolla ihan pelin sisälläkin. Mikäs käytäntö teillä on tuon suhteen? Pääseekö uusi kaveri mukaan kisailemaan vai miten on?
Niin ja sikäli mikäli kuin sillä on merkitystä teille, ikää löytyy 22 vuotta ja asiaankuuluvat A & B kortit taskussa.
Palkka juoksee, minä en.
^Voin kertoa että ei ole nyt täällä maalaamon pojjiilla oikeen tekemistä.^
Onkos meitä oikein 3-4 kiinnostunutta tässä vaiheessa ;-p
Jes! Nyt se tuli! Ja hinnaksi jäi vain 39e pelille :D Kiitos cdon...
Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
Myöhästyneeksi aamupalaksi, riisiä ja jauhelihaa. Kylkijäisiksi puoli litraa maitoa..
Tarviiko eres kertoa ?
Markantalosta vastattiin mailiin että "välitämme asian eteenpäin verkkomyyntiin" ja sitten ei oo kuulunu mitään. Soitin äsken, peruin tilauksen ja käyn hommaamassa perusversion vaikka Konsolinetistä tai jostain (LCE taitaa olla loppu kaikilta nyt) :P niin kuin olis pitäny tehdä viime viikolla.
Ok kiitos avusta. Mulle pitää vääntää näin alussa kaikki asiat rautalangasta :D
Minut saa sitten lisäillä kaveriksi jos siltä tuntuu.
Eipä mulla muuta.
Mä ainakin lataan ne eka FM netistä ja sitten add photo täällä FRC:llä. sitten etin sen tiedoston ja sitten se on nomnom.
Sitte noita lisää kuvia toho kommenttina, niin käytän Flickr. Sieltä kopion kuvan osoitteen ja laitan näin:
! kuvan osoite !
ilman välejä :)
Pottae wrote: Uhkasivat päästää miut tossa 11-12 välillä kotiin. "Tänään jo Livessä".Eli meillä on tänään bileet :)
Uhkasivat päästää miut tossa 11-12 välillä kotiin. "Tänään jo Livessä".
Juups kyllä sen tiiän, mutta miten sieltä sitten lähetän kuvat tänne ??
Siellä on moodi siinä pelissä. PHOTO MODE.
Miten te nappailette kuvia autoista forza:ssa ?? Onko siihen joku ohjemla keksitty ??
Sama aikataulu mullakin :(
Piiiitkä koulu päivä tiedossa vielä 08:00-16:00 :((
Sitten vasta pääsee taas hakkaamaan forzaa. No onneks puolet päivästä ollaan hallissa ja korjaillaan autoja :))
Parane pian potta :)
TehBigBunny wrote: Hoomenta. We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.) Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.Meinaaks ne laittaa serverit alas just sillo ku mä oon tulossa pelaan. En kyllä tiiä tuleeko tänään Ihuna peli 4, jos ei tuu nii letkusta saa posti ja CDON ja kaikki jotka sitä peliä on käsitelly!!
Päivää... oho... no ihan sama...
Nyt toivon että postipatet kipittävät reippaasti töihin ja toimittavat Voima Moottoriurheilu 4 Rajoitetun Keräily Painoksen mulle täksi päiväksi, niin olen tyytyväinen.
Hoomenta.
We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.)
Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.