Forum - Recent Posts

Alienister

Alienister 18.10.2011 in Tervehdys!

En löytänyt mitään "Oletko uusi jantteri, esittele itsesi täällä!" -topiccia, joten kirjoitellaan tänne. Eli pitkäaikainen Forzaveteraani, mutta vasta nelosessa pelin multiplayer (muutakin kuin split screen) ominaisuuksiin tutustunut äijä täällä morjens! Nikden suosituksesta rekisteröidyin tänne (itseasiassa muutama kuukausi sitten jo, mutta aktivoidutaan nyt kun live gold membershipitkin hommattu jne.) Muutaman tunnin pelailin noita C-luokan Circuitteja, mutta eihän noista randomijätkistä ollut vastusta hyvin tuunatulle TypeRälle :) Pistin applyä FRC:hen tuolla ihan pelin sisälläkin. Mikäs käytäntö teillä on tuon suhteen? Pääseekö uusi kaveri mukaan kisailemaan vai miten on? Niin ja sikäli mikäli kuin sillä on merkitystä teille, ikää löytyy 22 vuotta ja asiaankuuluvat A & B kortit taskussa.
teemu1337

teemu1337 18.10.2011 in PPPP

Palkka juoksee, minä en. ^Voin kertoa että ei ole nyt täällä maalaamon pojjiilla oikeen tekemistä.^
jasamy

jasamy 18.10.2011 in FRC puoli marathon

Onkos meitä oikein 3-4 kiinnostunutta tässä vaiheessa ;-p
Storkki

Storkki 18.10.2011 in Forza 4

Jes! Nyt se tuli! Ja hinnaksi jäi vain 39e pelille :D Kiitos cdon...
DiddFIN

DiddFIN 18.10.2011 in Forza 4

Tonight is the night. Vedän postimiestä käkättimeen, jos näin ei ole.
Tuomo33

Tuomo33 18.10.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Myöhästyneeksi aamupalaksi, riisiä ja jauhelihaa. Kylkijäisiksi puoli litraa maitoa.. Tarviiko eres kertoa ?
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 18.10.2011 in Forza 4

Markantalosta vastattiin mailiin että "välitämme asian eteenpäin verkkomyyntiin" ja sitten ei oo kuulunu mitään. Soitin äsken, peruin tilauksen ja käyn hommaamassa perusversion vaikka Konsolinetistä tai jostain (LCE taitaa olla loppu kaikilta nyt) :P niin kuin olis pitäny tehdä viime viikolla.
a11u95

a11u95 18.10.2011 in Ei mulla muuta

Ok kiitos avusta. Mulle pitää vääntää näin alussa kaikki asiat rautalangasta :D Minut saa sitten lisäillä kaveriksi jos siltä tuntuu. Eipä mulla muuta.
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011 in Ei mulla muuta

Mä ainakin lataan ne eka FM netistä ja sitten add photo täällä FRC:llä. sitten etin sen tiedoston ja sitten se on nomnom. Sitte noita lisää kuvia toho kommenttina, niin käytän Flickr. Sieltä kopion kuvan osoitteen ja laitan näin: ! kuvan osoite ! ilman välejä :)
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011 in PPPP

Pottae wrote: Uhkasivat päästää miut tossa 11-12 välillä kotiin. "Tänään jo Livessä".
Eli meillä on tänään bileet :)
Pottae

Pottae 18.10.2011 in PPPP

Uhkasivat päästää miut tossa 11-12 välillä kotiin. "Tänään jo Livessä".
a11u95

Juups kyllä sen tiiän, mutta miten sieltä sitten lähetän kuvat tänne ??
RauhaMees

Siellä on moodi siinä pelissä. PHOTO MODE.
a11u95

Miten te nappailette kuvia autoista forza:ssa ?? Onko siihen joku ohjemla keksitty ??
RauhaMees

Sama aikataulu mullakin :(
a11u95

Piiiitkä koulu päivä tiedossa vielä 08:00-16:00 :(( Sitten vasta pääsee taas hakkaamaan forzaa. No onneks puolet päivästä ollaan hallissa ja korjaillaan autoja :))
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011 in PPPP

Parane pian potta :)
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Hoomenta. We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.) Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.
Meinaaks ne laittaa serverit alas just sillo ku mä oon tulossa pelaan. En kyllä tiiä tuleeko tänään Ihuna peli 4, jos ei tuu nii letkusta saa posti ja CDON ja kaikki jotka sitä peliä on käsitelly!!
Mace

Mace 18.10.2011 in Forza 4

Päivää... oho... no ihan sama... Nyt toivon että postipatet kipittävät reippaasti töihin ja toimittavat Voima Moottoriurheilu 4 Rajoitetun Keräily Painoksen mulle täksi päiväksi, niin olen tyytyväinen.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Forza 4

Hoomenta. We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down. ( 19-21 FRC:n aikaa.) Kahvinkeitin ajastimelle ja -> takas sänkyyn.