Forum - Recent Posts
Hopeanuoli oli/ja on edelleen loistava.. Etenkin alkuperänen, niitä edelleen katsoo mielellään
Muuta mulla ei.
"Hopeanuoli ei sittenkään löytänyt Akakabutoa..":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090714335634_uu.shtml
Ei mulla muuta..
Micralla, taidan tykätä siitä eniten noista vaihtoehdoista :)
Toi uus micra on iteasiassa ihan ok näkönen.. voi olla omaki valinta yllättäen nissan :D
tai spark... tai fox.. tai joku :D
Pottae wrote: Aygo, pikoos Soarer med alennus../Ainiin, se taitaakin mennä niin notta sonkin " lexus ":http://forzamotorsport.net/en-us/Cars/Detail.aspx?id=19327361187 mistä ne alet pitäisi saaman. Vilttumää otan sen nissanin kait sitten, jossei tuolta forssa kolmosesta saa jotain kivaa kotteroa heti alkuunsa.
Itelle tuo nyrre on jotenki THE rata, niin tykkään yleensä ajella siel autolla ku autolla jos grippiä tekee mieli ajaa. Mikää hirveen hyvä ole, mut huviksihan sitä ajetaan eikä tosissaa :P
Itekki ihan vaa muistoksi tosiaan näitä. Mullakin toi DBS:n dobleton aika taitaa olla 50lap kisasta :)
Micralla, koska saa enemmän alennuksia Nissanilta ja on köyhällä miehellä vara rakentaa luisupulkkia :)
/// Samalla sekunnillla jupen kanssa : D
Viestitandemia.
Microlla alotetaan, saa sit Nissan-liikkeistä toivon mukaan jotain kivoja alennuksia.
Foxilla alotellaan. Toki jos FM3:sta saa valmiiksi jotain muita talliin niin varmaan nekin on kovassa käytössä.
Kyllä se taitaa tuo Aygo olla Kortelaisen perusteilla. Emännällä on kylläkin Micra joten ehkä saatan ottaa senkin. Jompsin kumpsin.
// Ville, nyt joku roti. :D
R3 764 Nismo Fairladyllä tehtyä 06:56.765 SM-Sarjan kisassa paras kierrokseni, joka on ihan kiva tolla autolla.
A 600 Charger "siipiveikko" Daytona 07:55.964 50 kierroksen kisassa tuli tämä tehtyä ja pidin takavetoisena. Oli hauska ajettava.
Nää on ihan kivoja pitää täällä vaikka ittelläni muistona. En ole ite tesmaillu oikein Nürpällä ajella, mutta voisihan sitä jossain kohtaa jollain kivalla autolla harrastella, kuten jollain NSX:llä.
/Toblettomia tietenkin molemmat ajat.
Jokainen tulee sitten valinnallaan ekaan SM-sarjaan, joka ajetaan stockkina? :)
Olkoon se kuinka ruma/tylsä/jokumuumikä tahansa, niin Micralla mennään. Perusteluja oikea merkkivalinta ei kaipaa. Piste.
Nonii, ny tämmönen mukava Time Attack skaba tässä, takarajaa ei ole :D
kävin kattelee vähä omia vanhojakin aikoja tuolta scoreboardilta. pitäs vetästä viel R2 R1 X ja F E D C luokat :D
/tai oon ajanu noista luokista pari jo, mut ollu assisteja päällä ja suht paskoja aikoja.
Maitokärrit
HausKa olis aika hauska, mutta kyä se taitaa olla Kettu.
//Vai oisko sittenkin Aygo, pikoos Soarer med alennus..
Itse päädyn todennäköisesti C1 tai Aygoon, vain koska ne miellittyy noista eniten silmää :)
Eli mietin tässä itse vain liekkimieleisesti, että millä autolla aloitat ajamaan Forza4 ? Alussa tiettävästi peli antaa valita seuraavista autoista.
* 2011 Ford Ka
* 2011 Chevrolet Spark
* 2011 Citroen C1
* 2011 Nissan Micra
* 2011 Peugeot 107
* 2011 Toyota Aygo
* 2011 Vauxhall Agila
* 2011 Volkswagen Fox
Joo eipä ne mitään kovin kummoisia ole, mutta minkä sinä valitset? Perusteluja saa antaa.
Tuli jostain syystä "tämä":http://www.youtube.com/watch?v=JR8XpmXBio8&feature=related yli vuoden takaa mieleen. Saa papukaijamerkin multa jos tietää mikä biisi tuossa taustalla soi.
Mugen civic 04 PI:495 9.17 (kerran spinnasin, ja kaksikertaa katolle) Loistava ajaa omaan käteen, jolloin jopa nautin nyrrellä ajamisesta isolla ännällä :D
Edit: Lisätköön sen, että mie oon kauhia huono gripissä.