Forum - Recent Posts

Mace

Mace 07.09.2011 in Ei mulla muuta

Helevatan hyvä! ^ Repesin kun luin kohtaa 26 - 28 :D ee muut
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011 in PPPP

savulohi wrote: Sanovat, notta silloin saa pyytää slaissattuna kun sen nappaa hotellihuoneeseen mukaan eikä työmatkatavaroissa ole vesuria ja talikkoa.
Eeeei, ku sillo revitään kivasti.
savulohi

savulohi 07.09.2011 in PPPP

Sanovat, notta silloin saa pyytää slaissattuna kun sen nappaa hotellihuoneeseen mukaan eikä työmatkatavaroissa ole vesuria ja talikkoa.
DarkWarjo

savulohi wrote: Otetaas tähän väliin taas Facebook-statuspoiminta vuoden takaa kun se nykyään niitä niin kivasti tyrkyttää: Kokkolalaisessa pizzaluukussa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että lätyn slaissaaminen kuuteen palaan ei yksinkertaisesti onnistu, vaan vaihtoehdot ovat neljä ja kahdeksan. Väitän, että onnistuu jos tekemisessä on sydän mukana mutta tyydyin nyt kuitenkin neljään.
känkkyähän ei missään nimessä saa leikata valmiiksi! tahdon itse veistellä siitä epäsymmetrisiä palasia. ja nyt o nälkä...
IIPPONEN

IIPPONEN 07.09.2011 in Ei mulla muuta

Öljynvaihto-ohjeet a) NAISILLE Ajetaan huoltoasemalle, kun edellisestä öljynvaihdosta on kulunut n. 15 000 kilometriä. Annetaan ohjeet huoltomiehelle ja siirrytään itse huoltamon kahvioon diettipiirakalle ja kahville. Työn valmistuttua maksetaan kassalle ja lähdetään ajelemaan... Kustannukset : 4 litraa synteettistä öljyä 32,80 eur suodatin 6,40 eur vaihtotyö 13,45 eur kahvi ja piiras 2 eur Yhteensä 54,65 euroa. b) MIEHILLE (tee-se-itse -sellaiselle) 1) Ajetaan Motonet-varaosaliikkeeseen, ostetaan synteettistä tarjousöljyä 29.25 eur/4 l, uusi öljynsuodatin 5 eur, sekä uusi Wunderbaum-hajuste 1.35 eur. 2) Ajetaan kotitalliin ja aloitetaan öljynvaihto-operaatio huomaamalla että jäteöljysäiliö on täynnä, ei ajeta ongelmajätepisteeseen vaan kaadetaan jäteöljyastia pihan perällä olevaan kuoppaan. 3) Avataan yksi Karjala-olut, juodaan. 4) Etsitään tunkkia n. 30 minuuttia, löydetään se pojan polkuauton alta, tunkataan auton etupää ylös ja asetetaan alle pukit. 5) Avataan yksi Karjala-olut rasitukseen ja juodaan. 6) Asetetaan jäteöljyastia auton alle, etsitään öljytulppaan sopivaa kiintoavainta, ei löydy, joten otetaan avuksi jakoavain. 7) Avataan kampikammion öljytulppa. 8 ) Pudotetaan öljytulppa ja kuparitiiviste sekä jakoavain kuuman öljyn mukana jäteöljyastiaan, roiskeet sottaavat vaatteet ja kädet. 9) Trasselilla pyyhitään isommat roiskeet kasvoilta ja käsiltä... 10) Vitutukseen otetaan yksi Karjala-olut, juodaan ja katsellaan mustan käytetyn moottoriöljyn valumista jäteastiaan. 11) Etsitään suodattimen vaihtoon tarvittavia ketju-avainta, ei löydy joten lyödään ruuvimeisseli suodattimesta läpi, öljy roiskuu joka puolelle ja oikean käden rystysistä aukeaa palkeenkielet. 12) Otetaan taas vitutukseen yksi Karjala-olut ja juodaan. 13) Kaveri tulee käymään, tyhjennetään Karjala-kori ja päätetään, että jatketaan öljynvaihtoa huomenna... 14) Seuraava päivä, vedetään jäteöljyastia auton alta ja tyhjennetään se pihan perällä olevaan kuoppaan, peitetään kuoppa mullalla. 15) Siivotaan kohdassa 11 tulleet roiskeet. 16) Otetaan Karjala-olut; ei @!#$ nehän juotiin eilen... 17) Käydään ostamassa taas korillinen Karjala-olutta. 18) Tuhritaan uusi suodatin jäteöljyyn ja kierretään se paikoilleen. 19) Kaadetaan litra öljyä täyttökorkista koneeseen kun muistetaan ettei tullut kierretyksi öljytulppaa tiivisteineen paikoilleen. 20) Haetaan helvetisti öljytulppaa ja tiivistettä, muistetaan, että jäteöljy tuli kaadetuksi pihan perälle kuoppaan ja eilenhän tulppa, tiiviste ja jakoavain putosivat jäteöljyn joukkoon. 21) Armottomaan vitutukseen otetaan kaksi Karjala-olutta. 22) Avataan se @!#$ kuoppa, tongitaan ja löydetään tulppa, tiiviste ja jakoavain. 23) Viedään auton alle valunut ensimmäinen litra öljyn ja trasselin sekoitusta sinne pihan perällä olevaan kuoppaan. 24) Otetaan yksi Karjala-olut ja juodaan. 25) Pohjatulppaa kiristettäessä lipsutetaan jakoavain ja eilen auenneet rystyset, nyt jo hyvässä ruvessa, aukeavat uudelleen. 26) Vaiheen 25 johdosta lyödään takaraivo betonilattiaan ja otsakulma pohjapellin tukipultin päähän. 27) Kirotaan helvetisti. 28) Heitetään jakoavain pitkin autotallin seiniä. 29) Kiroillaan vielä 10 minuuttia, koska jakoavain on osunut autotallin seinään kiinnitetyn Miss Joulukuun vasempaan meijeriin. 30) Vitutus hellittää kun otetaan kaksi Karjala-olutta ja juodaan. 31) Puhdistetaan ja desinfioidaan rystyset, otsakulma ja takaraivo ja laastaroidaan ne asianmukaisesti. 32) Otetaan tuskaan yksi Karjala-olut ja juodaan. 33) Kaadetaan 3 jäljellä ollutta litraa synteettistä öljyä koneeseen. 34) Otetaan pukit pois alta ja hajoitetaan samalla tunkin vipuvarsi. 35) Peruutetaan auto ulos tallista, että voidaan siivota kohdan 23 öljyläikkä. 36) Koeajolle ja hakemaan se puuttuva litra synteettistä öljyä Motonetistä. 37) Tien sivuun ja puhalletaan ystävälliselle LP:n konstaapelille. 38) Auto hinataan pois. 39) Käydään oikeudessa, maksetaan sakot, verikokeet ja hinauspalvelu Kustannukset: 4 litraa synteettistä öljyä 29,25 eur 1 öljynsuodatin 5 eur 1 Wunderbaum 1,35 eur 48 plo:a Karjala olutta 59,70 eur 1 rattijuopumussakko 571,80 eur 1 verikoe, terv.keskuksessa 50,45 eur 1 hinauskulut 124,45 eur Yhteensä 842,00 eur ei mulla muuta
savulohi

Otetaas tähän väliin taas Facebook-statuspoiminta vuoden takaa kun se nykyään niitä niin kivasti tyrkyttää: Kokkolalaisessa pizzaluukussa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että lätyn slaissaaminen kuuteen palaan ei yksinkertaisesti onnistu, vaan vaihtoehdot ovat neljä ja kahdeksan. Väitän, että onnistuu jos tekemisessä on sydän mukana mutta tyydyin nyt kuitenkin neljään.
vaiski75

vaiski75 07.09.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Mut se on ! Esim. Bani, Seppo Taalasmaa, Sfäde, Schimmy, Kaijanen ...ei varmaan tartte jatkaa listaa...
MÄÄ KOLJASIN.. Kaijanen ja Schimmy on mun idoleita, btw..
DarkWarjo

Hyvinpitkälti nyt Loheksen ja sfäiskisedän kans samoilla linjoilla.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011 in PPPP

Mut se on ! Esim. Sfäde, Schimmy, Kaijanen ...ei varmaan tartte jatkaa listaa...
vaiski75

vaiski75 07.09.2011 in PPPP

Mie laitan nyt Stopin tähän kohtaan.. Jos tuossa koneessa olisi ollut Yakutskin sulkapallojoukkue parin Tatjaanan kanssa, niin väittäisin ettei kyseinen onnettomuus olisi ylittänyt mediakynnystä.. Joten median luoman kuvan perusteella Teemu Selänne on parempi ihminen kuin tavallinen Forzan pelaaja.. // Yakutskin pakkasennätys on muuten -64,4 Cheebaliusta ja se näyttää about tältä: !http://c1.ecolocalizer.com/files/2008/12/snag-yukon.jpg!
savulohi

DarkWarjo wrote: Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki. saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
Pikkusen kyyninen sitä pitää nykymaailmassa ollakin jos meinaa järjissään säilyä. :) // Eikä tuo minuakaan muuten kosketa kuin lätkäfanina. Siinä meni iso nippu maailman huippupelaajia ja tottakai se vituttaa. Salei, Liv, Skrastins, Demitra, Rachunek jne jne Käsi ylös ketä ei vituttanu kun Senna ja Ratzenberger kuoli 1994? Paitti jos oli vielä kabaloissa.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011 in PPPP

DarkWarjo wrote: Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Ei. Olisiko pitänyt olla ? // Djrunkkaria ( BB 24/7 ) lukuunottamatta aika harva seuraa tavallisten tuntemattomien ihmisten elämää sen sijaan jääkiekkoa seurataan varsin palajon.
DarkWarjo

savulohi wrote: Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki. saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
savulohi

DarkWarjo wrote: niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
Mace

Mace 07.09.2011 in Ei mulla muuta

Älysin just mikä on mainoskatkojen idea! Katson kun otetaan esimerkiksi Salatut Elämät. Ensin se tulee hieman myöhässä Katsomme sitä Tulee mainoskatko, niin tämän aikana se bufferoi (lataa) Ja kun se on bufferoinut tarpeeksi, mainokset voidaan lopettaa ja jatkaa ohjelman katsomista. Nykyään Salkkareiden aikana tuleekin 2 mainoskatkoa, syy on se kun kuvanlaatu on parantunut ja sen kestää bufferoida kauemmin. Eikös olekin aikamoinen järjen riemovoitto? :D Ainii, eikä mulla muuta.
DarkWarjo

savulohi wrote: Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.
niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
savulohi

DarkWarjo wrote: Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.
Mace

Mace 07.09.2011 in PPPP

Minä en oikeastaan jääkiekkoa seuraa enkä oikee urheilua ollenkaa, vain moottoriurheilua, joten en yhtäkään noista tiedä, eli toisin sanoen olivat mulle aivan "tavallisia" ihmisiä ja silti se on huono uutinen, mutta ei oikeastaan edes kosketa mua jos en syvemmin mieti.
DarkWarjo

Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Mace

Mace 07.09.2011 in Nyt soi?

Tuomo33 wrote: "Deadmau5 - Some Chords":http://www.youtube.com/user/deadmau5?feature=chclk#p/c/7226FA377B0DBD1B/5/__2ABJjxzNo
1:37:aan asti oli mielestäni hyvä, mutta jotenki hieman petyin loppuun...