Forum - Recent Posts
Upcominkissa voisi olla pari vähemmän. Männeissä kolome o ihan hyvä.
Joo tää kisa on sitte tässä.. Sovitaa et tää oli harjottelu kisa vaan, ja pisteitä ei jaeta.. Oikeat vasaukset ovat Nikdellä, onnea siitä :)
Etusivun eventtejä lisätty / poistettu.. Onko mielestänne hyvä, vai huono asia?
teemu1337 wrote: Sullakin näyttää edistyvän :D ^Hatemail^oon tehny enemä ku sinä.. 12 sivuu. läläläläää
runkkari666 wrote: nyt saatana tekemään sitä lopputyötä!! >:|Sullakin näyttää edistyvän :D ^Hatemail^
teemu1337 wrote: Let's ZUMBA! Kouluhommat nappaa...eiku.nyt saatana tekemään sitä lopputyötä!! >:|
Let's ZUMBA!
Kouluhommat nappaa...eiku.
Potta innostunut treenaamaan? :D
Siltä vähän vaikuttaa. :D
1:09.432... tuota yhtä mutkaa ei vaan pysty ajaa tolla autolla >: (
Zumba Basics & 20-minutes express [DVDRIP-DiVX].avi
Tuota ilman ääniä ja taustalle soimaan Clint Mansell - Requiem for a Dream..
Epic ..eiku hetkinen
Päivitetty.
1:09.691
Parannusta...
1:07.922
1:08.593
Hirveä auto! Hyi yäk! En aja enää ikuna tolla!
j4nne wrote: 1:09.436Sama aika *1:09.436* +Replay tallessa+:)
Voi vittuuh... VVV:n pojat on sit mukana. Nyt taitaa olla haasteetta kivasti.
Pitäskö tosta mun perustaa oma topic? Sais kertoo mielipiteitään :D Mä ainakin haluaisin kertoa, ja angstia :D
Yeah.. Tuo oli kyl paha topic tos eräänä päivänä, hieman tipahteli lukies taas vaihteeksi. (viime aprillipäivänä oli vastaava, mikä oli itteasiassa paljon vakuuttavampi, alkuun.)
AJfin wrote: Toi Warjon tarina alkaa.... OLET BUSSIKUSKI. ja loppuu... Mikä on bussikuskin nimi? Mä voisin vastata että AJ Joko ILE hoksasi vai käydäänkö hakeen rautalankaa?? :DJesh, innostuihan joku vihdoin :D Ihan aluksi asian kyllä ymmärsin, mutta pitihän sitä porukkaa hieman testata ;) Laitan tänne linkin "inspiraatiostani", niin lukaskaapas muutama eka sivu :D Warjolle voipi olla tuttukin threadi.. Tämä tässä: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=55161.0