Forum - Recent Posts
Pistän äkkiä uuden ja helpomman, kun Bunnya ei kiinnosta kuin ratkoa näitä.
Tien vasemmalla puolella on viisi mäntyä ja oikealla kuusi. Kuinka monta puuta on yhteensä?
Schimanski76 wrote: IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!Hiljaa siellä takana! @ PimiäWarjoMiäs Tää nyt on tämmönen arvotus, joka on kiärtäny ympäri nettiä tiäs kuin kauan. Yleisin oikea vastaus, jonka tähän löytää on paine, mikä selitettynä kuulostaakin ihan järkevältä. Selitys enklanniks: Polar bears are white because the pressure at the poles is low, so they have to be able to absorb heat. Pressure makes you cry if it's too much. Pressure in your bladder makes you have to pee. Peer pressure makes girls comb their hair. Celebrities usually crack under pressure. Many normal people will shine under pressure. Pancakes turn brown thanks to pressure generated by the heat. Champagne will bubble until the pressure of the carbonation has disappeared. If you squeeze something under pressure, BAM, there it goes. If you are "looking" at pressure, you're in it. for example-> in an airplane your ears pop under pressure Toi jääkarhu-juttu on kyl piäles...
IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!
Mä just kattelin sitä englannin versioo.. en oikee niele tota "paine" vastausta ;)
Joten, mistä luotettava lähde? :D
TehBigBunny wrote: Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin. Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu. ^paine^OIKKEIN! Bunny teh king of ridlesssss!
Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin.
Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu.
^paine^
Vastaus on olemassa! Jopa melko tieteellinen, kivasti.
Tää o aika helppo jos laittaa vaan tarpeeks aperturee vastaukseen.
Arvoitus.
Semmonen vielä, että elkää ottako tota ihan sanatarkasti. Käänsin sen Lontoosta, joten kaikki vihjeet ei mahdollisesti toimi niin hyvin kuin Lontooksi... Jos pistäisin sen Lontooksi tänne, niin joku vaan kuuklettaisi sen ja silleen saisi helposti vastauksen...
1:08.858
kirves wrote: Oisko joku Volvo?Hahhah. Toihan melkeen sopis, muttei ollut ihan se vastaus mitä etsin... @ I. Hopo ei ole hiilihappokaan... =) @ Schimmy XD
Sakari Orava ja Riitta Väisänen?
Hiilihappo?Ei se voi olla.On kyllä vaikee.
Muuten kyl arvaisin mut ei oikeesti oo mitää fiksua arvausta :D
Arvaa arvaa. Ei se ketään satuta. Ennen perjantaita pitää saada oikea vastaus, kun lähen hetkeks pois mestoilta...
Osa ei varmaa muista kattella tänne.. ja mä en uskalla arvata.. toi loppu hämää pahasti :D
Hom.. Himo grippi ois kyl pop.
Teinkö liian vaikean, kun ei edes Bunny ole ratkaissut tai edes yrittänyt ratkaista?
BMW M1 - PI 669
GT3's - ~PI 670
Prestige - PI ~580
Trans-Am - PI 560
Itse pohtisin mihin tulee tarpeeksi jengiä ja mihin aikaa/miten ajetaan.
Esimerkiksi joku ma, ti ja to minisarja voisi olla hauska.
Voihan noita olla useampikin jos jengillä on täysin erillaiset preferenssit.
Mie haluaisin ajella oikein himo-grippi autoilla.