AJfin
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
IL3 wrote:
En oo kyllä varma käsitinkö vieläkään oikein, koska noi naisethan oli jo dösäs ku se mies tulee.. :D
Toi Warjon tarina alkaa.... OLET BUSSIKUSKI.
ja loppuu... Mikä on bussikuskin nimi?
Mä voisin vastata että AJ
Joko ILE hoksasi vai käydäänkö hakeen rautalankaa?? :D
IL3
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
TehBigBunny wrote:
Eivoitietääjoseikerrotamikäbussilinjaonkyseessä!
No just tätä mä hain takaa!
TehBigBunny
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
Eivoitietääjoseikerrotamikäbussilinjaonkyseessä!
IL3
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
En oo kyllä varma käsitinkö vieläkään oikein, koska noi naisethan oli jo dösäs ku se mies tulee.. :D
Mudinski
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
IL3 wrote:
Eli jos nyt siis käsitin oikein, niin ongelman ratkaisun avaimet liittyvät siihen toiseen "vanhaan naiseen", joka siis onkin transu, eli se mies joka tulee alussa kyytiin, siis periaatteessa?
Hah ! Ei voinut muuta kuin revetä tähän kommenttiin ! Juuri näin Ile, juuri näin ;D
IL3
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
Mudinski wrote:
Juurikin näin :)
Eli jos nyt siis käsitin oikein, niin ongelman ratkaisun avaimet liittyvät siihen toiseen "vanhaan naiseen", joka siis onkin transu, eli se mies joka tulee alussa kyytiin, siis periaatteessa?
Mudinski
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
IL3 wrote:
Häh, mä en nyt tajunnut?
Eihän noilla matkustajilla ole asiaa eikä arpaa tähän osaan pulmaa?
Juurikin näin :)
IL3
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
Häh, mä en nyt tajunnut?
Eihän noilla matkustajilla ole asiaa eikä arpaa tähän osaan pulmaa?
DarkWarjo
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
Jeh, näinhän se menee, ole hyvä ja pistä uus :D
DarkWarjo
17.03.2010 in
Rata/ajo-oppaita
Niin no ajotyyli on ajotyyli, mut kyllä tossa noi kaks parasta tapaa silti on se mutka nopeesti ajaa :) Ja voihan noihinki soveltaa peränheiton :D sladissa ulkoreunasta apexissa sisään ja takas ulkoreunaan... käytetään koko rata hyväksi vaikka sit oltas luisussa :D
(eikös driftingissäkin saa pisteitä just siitäkin kuin läheltä apexia menee)
hulluseon
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
Oma nimi eli hulluseon se pussikuski. Pussi on päässä
DarkWarjo
17.03.2010 in
Mistä on kyse?
No laitetaas tämmöne heleppo tähän väliin:
Olet bussikuski. Bussiin astuu kaksi vanhaa naista, jotka tervehtivät sinua. Seuraavalla pysäkillä tulee yksi vanha mies ja kolme lasta. Vanhat naiset taas poistuvat seuraavalla pysäkillä, ja mies sitä seuraavalla. Taas kyytiin tulee nuori tyttö. Yksi lapsi poistuu bussista, jonka jälkeen toinen. Jäljellä on enään kaksi, nuori tyttö ja yksi lapsi. Tyttö lähtee ja lapsi jää yksin bussiin. Kun lapsi lähtee, lapsi kysyy bussikuskin nimeä. Mikä on bussikuskin nimi?
hulluseon
17.03.2010 in
Rata/ajo-oppaita
No tietty jokaisella taitaa vaan olla ihan oma ajo tyylinsä, mutta hyvät neuvot on kaikille eteen päin. Ite kun tykkään ajella noilla NSX:llä niin aina pidän pikkusen vetoa päällä mutkissa tai annan pikku potkun ennen mutkaa jolloin mutkasta tullaan pikku sladissa ulos. Eihän se missään nimessä se nopein tyyli ole, mutta minkäs teet kun on se niin kiva riftailla :)
DarkWarjo
17.03.2010 in
Rata/ajo-oppaita
Vallan hyvä opas, helvetin rumat härpäkkeet kisa-audis :D
TehBigBunny
17.03.2010 in
Rata/ajo-oppaita
"Kaveri teki tälläisen Nürburg GP:stä":http://forza.figgy.eu/index_files/nbrtg.html
Finski fani
16.03.2010 in
Mistä on kyse?
TehBigBunny wrote:
6
Jälleen kerran Bunny veti pisimmän porkkanan. No nyt voi joku muu pistää...
Nipsuhuuli
16.03.2010 in
Mistä on kyse?
Finski fani wrote:
Pistän äkkiä uuden ja helpomman, kun Bunnya ei kiinnosta kuin ratkoa näitä.
Tien vasemmalla puolella on viisi mäntyä ja oikealla kuusi. Kuinka monta puuta on yhteensä?
5
Ac3Way
16.03.2010 in
Mistä on kyse?
Mun puolesta Kari Mänty voi painua vittuun, joulukuusista mä tykkään. Entäs Mikko Koivu tai xylitolikoivu. Lehtinen on ihan puska ja Jukka täydentää vastauksen Sakun pelipaidalla. kuusijussi
Capo26RS
16.03.2010 in
Track Attack FM3 III - 2/8 - Sebring Club/Audi
Eka veto 1:09:285. Puol sekkaa tosta lähtee mulla vielä, luulen ma.
E: aika parani just sen puol sekuntia: 1:08.723