Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

http://hallfors.pp.fi/template29/ Olisiko tossa sellainen helppo pohja jatkaa. Se perustuu ilmaiseen templateen.
Hookkis

Hookkis 06.06.2008 in Finnish Drift Alliance

Oho! :D
Mudinski

Mudinski 06.06.2008 in Finnish Drift Alliance

Mä tiesin sun tietävän että mä tiedän sun tietävän ton olevan testi :D
Jupe San

Jupe San 06.06.2008 in Finnish Drift Alliance

Mudinski kirjoitti 06.06.2008 09:18: Toi oli vain testi juttu... Kuvan laadun pitäisi parantua kun opin käyttämään tota kameraa :D
Tiiän että on testi niin oli munkin ja Amiksen :D
Mudinski

Toi oli vain testi juttu... Kuvan laadun pitäisi parantua kun opin käyttämään tota kameraa :D
Jupe San

Jupe San 06.06.2008 in Finnish Drift Alliance

Tällänen pikku vinkki, sitten kun kuvaatte jotain niin kirjautukaa ulos livestä niin ei tuu mun peli invitejä eikä Kurppakin kirjautumisia ;D Laatu oli kyllä huono mutta odotan että se paranee.. :)
Mudinski

Ainakin tällä hetkellä :)
kurppak

kurppak 06.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

forza-liiga.arkku.net on uusien sivujen osoite. Laitan foorumin sinne toimimaan heti kun ehdin. Samalla laitan myös textpatternin sinne, että päästään työstämään ulkoasua. Tuolla riittää tilaa kuvillekkin.
Hookkis

Hookkis 06.06.2008 in Finnish Drift Alliance

Amis saa parempaa kuvaa.. ;D
markki

markki 06.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

kurppak kirjoitti 05.06.2008 18:34: K&M Racing tulee kurppakin ja markin voimin sarjaan mukaan. Tälläkin kertaa ajetaan "melkein" laillisella kisakireellä Nipponi 350 Z Raaserilla, josta huhupuheiden mukaan irtoo ruuvaamalla vähintäänkin tuhatheppaa, varsinkin jos siihen ruuvaa cossun koneen. Värimaailmana on punainen, keltainen ja musta (tyyli kopioitu Endles Racing teamilta).
Eli saa olla aika kova vakio Bemmii jos aikoo ohi lähteä :D
Mudinski

Tuossa on kokeilua... mutta kun pienentää niin kuvan laatu heikkenee ! " Video ":http://s307.photobucket.com/albums/nn312/Mudinski/?action=view¤t=MVI_0080.flv
villek00

villek00 06.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Jos aiheesta puhutaan niin en itse voi osallistua noiden "uusien" ratojen kiertämiseen... kun ei voi ostaa tässä vaiheessa vielä mspointseja (ehkä sitten heinäkuussa) ja ei ole kovoa koneessa, kun on arcade malli (mutta heinäkuussa sekin ehkä tulee :)
cervelinho11

cervelinho11 05.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Random Racing Team on koonnut kaikki voimansa ja panostaa tällä kaudella vain yhteen kuskiin. Autona toimii XXX ja siitä irtooooooooooooo heppoja
Myyris

Myyris 05.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

itse asun joensuussa ja varmaankin ajelen koko kyseisen viikonlopun :D
EvoBobber

EvoBobber 05.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Ilmoittatuminen

Juu mukana ollaan Tiimi: ???? Kuskit: EvoBobber ja Ac3way Auto: ei vielä varmuutta merkistä, mutta nätti ja nopea Värit: jaa-a...
Hookkis

Hookkis 05.06.2008 in SM-Drifting Sarjan pistetaulukko

Oottakaas vaan! Mä teille näytän, paljasta peppua :D
Jupe San

Jupe San 05.06.2008 in SM-Drifting sarja

amis90 kirjoitti 05.06.2008 19:28:
jupe kirjoitti 26.05.2008 13:29: Jokaisen Kisaajan infot pitäis nyt päivittää, PI ei saa kauden aikana muuttua eikä tehot. Keskiviikon jälkeen kaikkien autot pysyy samana, nytten sitä ennen kerkiää vielä autoja muuttamaan jos ei ole vielä kerinnyt, mutta olisi hyvä jo ilmoittaa edes jotain. Ja ne tehot pitää olla sitten tarkat.
enkö mä sais vauhtaa auton? ^^
Pisteet menis nollillle eli melko turha vaihtaa..
Jupe San

Jupe San 05.06.2008 in SM-Drifting Sarjan pistetaulukko

amis90 kirjoitti 05.06.2008 19:23: luulin että olisin ollu huonommalla sijalla :D pitää olla tyytyväinen kun en oo ollu nyt parhaassa vedossa.mutta odottakaahan ens kisaa kun en ole enää kipeä.... ;P sit katotaa mistä se naapurin reino kusee! :D
Enpä mäkään oo kisasuorituksia saanu hyvin onnistumaan, huomaa varmaan mun tuloksistakin.. Tsukubassa sulla onki kova homma voittaa mut ;) Ja Hookkis jätetään nuolee näppejä eli ei päästetä sitä nyt palkinto paikoille :D
amis90

amis90 05.06.2008 in SM-Drifting sarja

jupe kirjoitti 26.05.2008 13:29: Jokaisen Kisaajan infot pitäis nyt päivittää, PI ei saa kauden aikana muuttua eikä tehot. Keskiviikon jälkeen kaikkien autot pysyy samana, nytten sitä ennen kerkiää vielä autoja muuttamaan jos ei ole vielä kerinnyt, mutta olisi hyvä jo ilmoittaa edes jotain. Ja ne tehot pitää olla sitten tarkat.
enkö mä sais vauhtaa auton? ^^
amis90

amis90 05.06.2008 in SM-Drifting Sarjan pistetaulukko

luulin että olisin ollu huonommalla sijalla :D pitää olla tyytyväinen kun en oo ollu nyt parhaassa vedossa.mutta odottakaahan ens kisaa kun en ole enää kipeä.... ;P sit katotaa mistä se naapurin reino kusee! :D