Forum - Recent Posts
Ihan mahtavia!
Löysin tällasen siinä kattellessa. Ei saman tekijän mutta ihan hauska, varsinkin näin väsyneenä. [linkki http://www.youtube.com/watch?v=zTGouc3Bbgs&feature=related]
Eihän sieltä laseista näe kunnolla ulos jos ne tummentaa :)
Saako numeron valita vapaasti jo ei ajanu ekalla kaudella esim. raabilla 31 ja mulla 32?
Ei nyt sentään :D
Samanlaiset numerot taas kaikille, näyttää yhtenäiselle sarjalle...
Miqqe kirjoitti 29.05.2008 16:58: :D:D x 2
Minun tietojeni mukaan laseja saa tummentaa... Mutta se liittyi kanssa tuohon kevennys asiaan...
Mites nyt on kun ei ilmeisesti ole tuota kevennys pakkoa saako lasit tummentaa. Ja onko numero lätkä autoissa vapaa vai pitääkö olla samanlainen kuin ensinmäisellä kaudella?
amis90 kirjoitti 29.05.2008 16:54: miks ihmees niil on noin helppo pätkä? :D ton nyt osaa apinakin :DMutta kysehän onkin siitä kuka vetää sen parhaiten läpi, eikä siitä että sen pääsee läpi ;)
:D
miks ihmees niil on noin helppo pätkä? :D ton nyt osaa apinakin :D
Mudinski kirjoitti 29.05.2008 15:26: Oma paras aika 57.784. Autona oli...... Solstice ?
Kävi tälläinen asia mielessä... Mitä jos moottori puolta ei saa vaihtaa ollenkaan mutta muita osia saa ? Eli tehot pysyy kokoajan samana mutta renkaita yms. pystyisi muokkaamaan. Se olisi helppo valvoa kun pitäisi ilmoittaa autonsa teho ja katsottaisiin Replaysta pitääkö paikkansa.
Mitä mieltä olette asiasta ?
Oma paras aika 57.784. Autona oli...
Ihan sama mulle mitä kevennyksiä ja siipiä on tai saako vaihtaa kesken kauden. Tallin sponsorit saa vaikka mun puolesta päättää asiasta.
Mie "lainaan"
hookkis112 kirjoitti 29.05.2008 10:58: Aika helpon pätkän valinneet.. Lujaa ne kyllä ajo! xDHelppo ja helppo :D Just just Siitä sitten harjottelemaan, en kyl tiiä miten pääsen kisaamaan kun en voi maksaa varmaan sitä 500k :S
Jep täysin bunnyn kannalla paitsi toi et osia saa vaihtaa kesken kauden. Mun mielestä kaikilla samat palikat ja renkaat koko kauden. Näin saataisiin joka radalle vähän eri tallit kärkisijoille.
Tehoahan pystyy muuttamaan kisojen välillä... Kyllä mä uskon että täällä löytyy sen verran kilpailu henkistä ja rehellistä porukkaa että ei aleta vaihtaan...
Oma mielipide
Puskurit, korisarja ja siipi:
-Bunnyn kanssa samoilla linjoilla
Kevennykset:
-PAKOLLISET KEVENNYKSET
Olis hyvä jos kaikki pitäis autonsa saman tehosina koko kauden, niin saataisiin tasaisempia kisoja