TehBigBunny
28.05.2008 in
SM-sarja Kausi 2: PI, kW, ja muut
kurppak kirjoitti 28.05.2008 14:37:
Menee turhan sekavaksi noin. Jos tallissa ajaa kolme kuljettajaa, niin kaikille kolmelle pisteet. Olen kylläkin kahden hengen tallien kannalla, paljon simppelimpi ratkaisu.
Huonoja kokemuksia ABS:ien puuttumisesta. Tultiin kisassa (SM-sarjassa) puskuriin jarrut lukossa. Homma oli sitä myöden selvä.
Koko 1. kausi ajettiin vakioautolla manuaalilla ja kaikki avut poissa kyllä me varmasiti sillä linjalla jatketaan.
Makau
28.05.2008 in
Kakkoskauden aikoja Tsucuballa.
56.3 Auto pysyköön salausuutena :D
Makau
28.05.2008 in
Team Mad-croc hakee toista kuljettajaa ?
m00se79 kirjoitti 28.05.2008 12:15:
TehBigBunny kirjoitti 28.05.2008 11:57:
m00se79 kirjoitti 28.05.2008 11:52:
Voin tulla välillä kisoihin Pace Cariks... Perhana kun olis tasasempi rytmi elämässä niin olisin joka kisassa mukana. Innostais ihan tosissaan nää sarjazydeemit mutta kun ei pysty sitoutumaan sillä lailla :(
Teet (maalaat) jollekkin teamille autot ja rupeat tallipäälliköksi. Osallistut sitten itse niihin kisoihin mihin ehdit, kyllä sieltä jokunen su. ilta varmaan kalenteriin sopii :)
Ei välttämättä yhtään huonompi ajatus... Toisaalta vois sekin olla mahdollista että olisin jollain tiimillä on-off kolmoskuski ja mukana kun pystyy (köh, halukkaat esille)
Mun ja Finskin tallilla on tallipäälikön (ja kolmoskuskin) paikka vapaana ! Jos kiinnostusta on niin pääset mukaan.
Hookkis
28.05.2008 in
Mä pääsin nissan 350z aikaan 58,1 sek tänään
Mudinski
28.05.2008 in
Voin tulla välillä kisoihin Pace Cariks... Perhana kun olis tasasempi rytmi elämässä niin olisin joka kisassa mukana. Innostais ihan tosissaan nää sarjazydeemit mutta kun ei pysty sitoutumaan sillä lailla :(
Sama homma :(
kurppak
28.05.2008 in
On meikäläisen vauhti melkosen hidasta kieltämättä.
Nipsuhuuli
28.05.2008 in
mä ajoin maseratilla 59.045. siinä oli race-kevennykset, forza-siivet, -puskurit ja -pakoputket. jarruja oli paranneltu ja sport-vaihteisto, joka pitäisi vaihtaa race-vaihteistoon. yllättäen paras aika syntyi vakio-vaihdevälityksillä
Splat Number1
28.05.2008 in
Virittelin kymmenen autoa ja kaikkilla ajoin 5 kierrosta. Ajat meni 58.000-59.000 välille
kurppak
28.05.2008 in
Menee turhan sekavaksi noin. Jos tallissa ajaa kolme kuljettajaa, niin kaikille kolmelle pisteet. Olen kylläkin kahden hengen tallien kannalla, paljon simppelimpi ratkaisu.
Huonoja kokemuksia ABS:ien puuttumisesta. Tultiin kisassa (SM-sarjassa) puskuriin jarrut lukossa. Homma oli sitä myöden selvä.
TehBigBunny
28.05.2008 in
Tuli ihan pieni sääntöjuttu mieleen.
Kun nyt kai saa ( miksi ei saisi ) olla kolme kuskia tallissa ja kahden pojot lasketaan niin täytyy sen kolmannen kuskin sijoitus pitää hypätä yli tallipisteitä laskiessa. Eli kun nyt
TehBigBunny
28.05.2008 in
m00se79 kirjoitti 28.05.2008 12:15:
Teet (maalaat) jollekkin teamille autot ja rupeat tallipäälliköksi. Osallistut sitten itse niihin kisoihin mihin ehdit, kyllä sieltä jokunen su. ilta varmaan kalenteriin sopii :)
Ei välttämättä yhtään huonompi ajatus... Toisaalta vois sekin olla mahdollista että olisin jollain tiimillä on-off kolmoskuski ja mukana kun pystyy (köh, halukkaat esille)
Tota mä meinasin tallipojoissa ei menetä mitään jos tallissa on jo pari aktiivikuskia ja jos sä satut kepittämään ne jossain kisassa niin aina vaan parempi :)
m00se79
28.05.2008 in
TehBigBunny
28.05.2008 in
m00se79
28.05.2008 in
TehBigBunny
28.05.2008 in
Finski fani kirjoitti 28.05.2008 08:43:
Kun en ollu ekalla kaudella mukana, niin mitkä avut on poies vai onko kaikki?
Kivaahan se olis että tcs nyt ainaski olis pois ku takavetosilla ajellaan...
Aivan kaikki avut pois päältä. ABSit, TCS yms.
kurppak
28.05.2008 in
SM-Sarja, kotisivut
WYSIWYG. Tarviit vain tunnukset, jotkai voin laittaa. Hommana ois sisällön luominen, ite voin päivittää niitä kisatuloksia.
kurppak
28.05.2008 in
Elikkä tänne voisi mielellään laittaa auotoja kakkossarjan sääntöjenmukaisilla autoilla. Saadaan vähän vertailua aikaiseksi.
Aloitetaas:
Nippon 350 Z R: Kakkospykälän renkailla ja pienillä teholisillä. Askia ei vaihettu. Aika 1:00:46 muutaman kierroksen jälkeen.
Vertailuna kaimaani: Täysin samat statsit, paitsi harvinaisuus (esim nopeus 5.9). Säädettävä aski, mutta pykälää huonommat gummit. 1:00:45 muutaman kiekan jälkeen.
Finski fani
28.05.2008 in
Kun en ollu ekalla kaudella mukana, niin mitkä avut on poies vai onko kaikki?
Kivaahan se olis että tcs nyt ainaski olis pois ku takavetosilla ajellaan...
DiddFIN
27.05.2008 in
SM-sarjalle oma keskusteluryhmä?
Eipä mitään. Pitänyt vähän kiirusta tässä viime aikoina, mutta heti kun hässäkät hellittää, harrasteprojektit palailee mieliin.
Kertokaahan jos haluatte jostain SM-sarjan keskusteluaiheesta pysyvän (elikkäs "sticky"), niin käännän päälle.