Forum - Recent Posts

joonas6

joonas6 22.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

No jos nyt ruetaan rautalangasta vääntämään niin EI SAA LAITTAA MITÄÄN JOUSIA EIKÄ ANTI-ROLLBARSEJA EIKÄ JARRUJA AINOASTAAN NE ROLL GAGE JA WEIGHT REDUCTION SIITÄ VALIKOSTA Jos näillä onnistuis jo.....
KKNGS

KKNGS 22.02.2013 in Ei mulla muuta

Taas on oikeen tekemällä tehty "uutinen":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288542381628.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu Eipä muuta
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Mitkään alustan, jarrujen tai roll barien osat jotka eivät ole ykköskauden autossa valmiina. Tämä jäi askarruttamaan.... saisiko tarkennusta?
Pottae

Pottae 22.02.2013 in Ei mulla muuta

!http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif! Tiedätte kyllä.. ^EMM^
Rintala

Rintala 22.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Tuomo33 wrote: Lahjotetaan tähänkin kauteen 15k€ Käytä miten halaut.
Danke shöön.
Tuomo33

Tuomo33 21.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Yleinen

Lahjotetaan tähänkin kauteen 15k€ Käytä miten halaut.
TTJK107

TTJK107 21.02.2013 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Pleikkarin ohjain on oikeasti jotain ihan karmeaa kuraa. Räkspoksin padi istuu paljon paremmin ainakin minun kouraani ja samaa on sanonut moni muukin. Lisäksi Pleikkarin ohjain on ollut sitä ihan samaa jo ykkös mallista alkaen, eikä mitään muutosta ole vielä tullut. Vai onko niillä jaappanian maan ihmisillä jotenkin normaalia ihmeellisempi koura?
On senverran muuttunu, että ne alemmat takanapit on vaihdettu liipasimiin boxin innoittamina. Se vain että ne on yhä yhtä leviät ne liipasimet ku ne napit, eli aiva liian paksut, liian pieni liikerata ja ei oo tuntumaa samallalailla ku boxin kapulassa. Kyllähän se Dualshockin muotoilu toimi silloin pleikka ykkösellä, kun ohjaimen ei tarvinnut olla yhtä tarkka kuin tänäpäivänä. Nykypäivän mittapuullahan se on aivan perseestä, varsinkin jos on vähäkään isommat kourat, niin helppouden ja tarkkuuden saa dualshockillla unohtaa välittömästi, kun tatit on vaan liian lähellä ja tartuntaosa liian pieni.
Tuomo33

Tuomo33 21.02.2013 in GrassRuuts Jokkis - Kausi 2

GT: Tuomo33 Auto: 510 PI: —— Hinta: 11050 Numero: 531 Maksettu: Kaikki Talli: Omassa GR tallissa
hulluseon

hulluseon 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Nikde wrote: Kyl itekki tulee aina ihmeteltyy ku pelaa broidilla PS3:n ohjaimella NHL:ää, että miten jumankauta voi suunnitella jotain noin käteensopimatonta!? Ne tatit on ensinnäkin ihan väärässä paikassa, toisekseen ne on kuperat kun niiden pitäis olla koverat ja kolmanneks ne on ihan saatanan liukkaat! Makee änärissäki lähtee hyökkää ja kesken läpiajon peukalo luiskahtaa pois tatilta ja tilanne meni jo! :D
Pleikkarin ohjain on oikeasti jotain ihan karmeaa kuraa. Räkspoksin padi istuu paljon paremmin ainakin minun kouraani ja samaa on sanonut moni muukin. Lisäksi Pleikkarin ohjain on ollut sitä ihan samaa jo ykkös mallista alkaen, eikä mitään muutosta ole vielä tullut. Vai onko niillä jaappanian maan ihmisillä jotenkin normaalia ihmeellisempi koura? Ja tuohon koskettelu näyttöön sen verran, että eikös jo Frank Pappakin kehoittanut koskettelemaan toisia? EMM
Mace

Mace 21.02.2013 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

^ On kyllä mahtava toi, nauraa ainakin saa.. Anyways, ite kattellu nyt täs viimeaikoina (siis parina edellisenä päivänä ja tänään) Netflixistä - Miami Vice (1 jakso) - Breaking Bad (1. tuotantokausi ja pari jaksoa) - The Walking Dead (3-4 jaksoa) Hyviä nämä kaikki on kyllä, vaikka en ennestään oo nähny jaksoakaan mistään. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Uusimaa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 21.02.2013 in Ilmoittakaa yhteytenne

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.02.2013 in Ilmoittakaa yhteytenne

Nyo uus yhteys !http://www.speedtest.net/result/2524174008.png! !http://www.pingtest.net/result/77458556.png!
djrunkkari

djrunkkari 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Ohjaimesta vielä että edelleen näyttäisi olevan takaliipaisimet perseestä (toki alle 5€ budjetilla saa asian korjattua) Apinoikahan M$ perässä kosketusnäytön seuraavan boksin ohjaimeen?? EMM.
Nikde

Nikde 21.02.2013 in Ei mulla muuta

"Pelaajille annetaan mahdollisuus jakaa taustalla kesken pelin muutaman minuutin pelinauhoitus yhteisöpalveluihin. Uutuus antaa pelaajan hakea apua kavereilta jos he jumituvat pelissä. Oma pelihahmo voidaan luottaa verkon yli kaverin ohjattavaksi." Oikeesti! Pikku ressukka Paavo jää jumiin, apua, no joku paikan pelannut tulee sitten ja pelaa kohdan etänä sun puolesta läpi. ONKO VI**U IHME ETTÄ NYKYNUORISO ON SAAT*NAN UUSAVUTONTA SAKKIA!!!!? Kysympä vaan. EMM
Nikde

Nikde 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Driver181 wrote: Siis.. Noi tattien paikat on niin stnan epäloogiset ainakin omasta mielestä.. Käyttömukavuus häviää 100-0 boksin palikalle. emm
Kyl itekki tulee aina ihmeteltyy ku pelaa broidilla PS3:n ohjaimella NHL:ää, että miten jumankauta voi suunnitella jotain noin käteensopimatonta!? Ne tatit on ensinnäkin ihan väärässä paikassa, toisekseen ne on kuperat kun niiden pitäis olla koverat ja kolmanneks ne on ihan saatanan liukkaat! Makee änärissäki lähtee hyökkää ja kesken läpiajon peukalo luiskahtaa pois tatilta ja tilanne meni jo! :D
Driver181

Driver181 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Siis.. Noi tattien paikat on niin stnan epäloogiset ainakin omasta mielestä.. Käyttömukavuus häviää 100-0 boksin palikalle. emm
Latetzki

Latetzki 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Mitäs vikaa siinä ny on..
Driver181

Driver181 21.02.2013 in Ei mulla muuta

Mä itken ton ohjaimen takia. EMM.
savulohi

savulohi 21.02.2013 in F4SM - Ennakko

hulluseon wrote: Lopettettaan jo helvetissä tämä maukuminen treenamisesta. Hermo menee.
Joo.