hulluseon
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Nikde wrote:
Kyl itekki tulee aina ihmeteltyy ku pelaa broidilla PS3:n ohjaimella NHL:ää, että miten jumankauta voi suunnitella jotain noin käteensopimatonta!? Ne tatit on ensinnäkin ihan väärässä paikassa, toisekseen ne on kuperat kun niiden pitäis olla koverat ja kolmanneks ne on ihan saatanan liukkaat! Makee änärissäki lähtee hyökkää ja kesken läpiajon peukalo luiskahtaa pois tatilta ja tilanne meni jo! :D
Pleikkarin ohjain on oikeasti jotain ihan karmeaa kuraa. Räkspoksin padi istuu paljon paremmin ainakin minun kouraani ja samaa on sanonut moni muukin. Lisäksi Pleikkarin ohjain on ollut sitä ihan samaa jo ykkös mallista alkaen, eikä mitään muutosta ole vielä tullut. Vai onko niillä jaappanian maan ihmisillä jotenkin normaalia ihmeellisempi koura?
Ja tuohon koskettelu näyttöön sen verran, että eikös jo Frank Pappakin kehoittanut koskettelemaan toisia?
EMM
Mace
21.02.2013 in
Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?
^ On kyllä mahtava toi, nauraa ainakin saa..
Anyways, ite kattellu nyt täs viimeaikoina (siis parina edellisenä päivänä ja tänään) Netflixistä
- Miami Vice (1 jakso)
- Breaking Bad (1. tuotantokausi ja pari jaksoa)
- The Walking Dead (3-4 jaksoa)
Hyviä nämä kaikki on kyllä, vaikka en ennestään oo nähny jaksoakaan mistään. :)
MrD St Jimmy
21.02.2013 in
Ilmoittakaa yhteytenne
Nyo uus yhteys
!http://www.speedtest.net/result/2524174008.png!
!http://www.pingtest.net/result/77458556.png!
djrunkkari
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Ohjaimesta vielä että edelleen näyttäisi olevan takaliipaisimet perseestä (toki alle 5€ budjetilla saa asian korjattua)
Apinoikahan M$ perässä kosketusnäytön seuraavan boksin ohjaimeen??
EMM.
Nikde
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
"Pelaajille annetaan mahdollisuus jakaa taustalla kesken pelin muutaman minuutin pelinauhoitus yhteisöpalveluihin. Uutuus antaa pelaajan hakea apua kavereilta jos he jumituvat pelissä. Oma pelihahmo voidaan luottaa verkon yli kaverin ohjattavaksi."
Oikeesti! Pikku ressukka Paavo jää jumiin, apua, no joku paikan pelannut tulee sitten ja pelaa kohdan etänä sun puolesta läpi. ONKO VI**U IHME ETTÄ NYKYNUORISO ON SAAT*NAN UUSAVUTONTA SAKKIA!!!!?
Kysympä vaan. EMM
Nikde
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Driver181 wrote:
Siis.. Noi tattien paikat on niin stnan epäloogiset ainakin omasta mielestä.. Käyttömukavuus häviää 100-0 boksin palikalle.
emm
Kyl itekki tulee aina ihmeteltyy ku pelaa broidilla PS3:n ohjaimella NHL:ää, että miten jumankauta voi suunnitella jotain noin käteensopimatonta!? Ne tatit on ensinnäkin ihan väärässä paikassa, toisekseen ne on kuperat kun niiden pitäis olla koverat ja kolmanneks ne on ihan saatanan liukkaat! Makee änärissäki lähtee hyökkää ja kesken läpiajon peukalo luiskahtaa pois tatilta ja tilanne meni jo! :D
Driver181
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Siis.. Noi tattien paikat on niin stnan epäloogiset ainakin omasta mielestä.. Käyttömukavuus häviää 100-0 boksin palikalle.
emm
Latetzki
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Mitäs vikaa siinä ny on..
Driver181
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
Mä itken ton ohjaimen takia.
EMM.
savulohi
21.02.2013 in
F4SM - Ennakko
hulluseon wrote:
Lopettettaan jo helvetissä tämä maukuminen treenamisesta. Hermo menee.
Joo.
hulluseon
21.02.2013 in
F4SM - Ennakko
SettlingAphid60 wrote:
Hyvänä esimerkkinä tämän kauden eka kisa A lobby motegilla... en muista kenen auto lagas, mutta kolhas loheksen autoa aika rankasti, vahingot tuli pelkästään loheksen autoon, ja hän joutui menemään heti ekalta kiekalta varikolle. Kisan loppupuolella lohes luisteli jo niin pahasti että jäi pitämään häntää ja itse arvelisin, että ilman kyseistä epäonnen kolhua hän olisi ollut jotakuinkin 10 parhaan joukossa.
Minun autoa pukkas ja takaa hävisi jarrut myös minulta. 0,5 - 1 sekkaa lisää kierrosaikaa ja yhteenkään jarrupaikkaan ei voinut tulla kuten aikaisemmin ehjillä jarruilla. Ja sitten myöhemmin sie vielä napsautit ne uudestaan pois päältä, mutta sulla taisi kylmät renkaat tehdä kepposen?
Ja takasin tähän treenaamiseen
savulohi wrote:
Yht. 30-40 kierrosta testiä viikon mittaan, mikä on itellä aika normimäärä, tarkoittaa n. 1,5-2h säätämisineen eli ei sen nyt ihan ajasta tai sen puutteesta pitäisi olla kenelläkään kiinni. :)
Niin voi olla ettei siitä kenenkään aika ole kiinni, jos sattumoisin on sitä aikaa. Mulla ei valitettavasti vain ole sitä ylimääräistä aikaa tolkuttomasti arkisin ja viikonloppuna mielellään vähän muutakin tekee kuin vain istuu boksilla/tietsikalla. No iteppähän olen työni valinnut ja niin pois päin.
Toisaalta kun tietää itsekkin jo suoraan, ettei oma vauhti riitä sinne kymmennen kärkeen vaikka minkä tekisi, niin minulle riittää se noin tunnin testaus (siis yleensä yhteensä se aika minkä pistän tulevan sunnuntain kisaan) jolloin löytää ne omat jarru paikkansa ja tekee ne pienet säädöt mitä tarvitaan.
Lopettettaan jo helvetissä tämä maukuminen treenamisesta. Hermo menee.
Pottae
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
DriveClub
Emm.
djrunkkari
21.02.2013 in
Ei mulla muuta
No lol joku Playstation 4
EMM
villek00
20.02.2013 in
Ei mulla muuta
-Ekat streami kokoelut-
EMM
hulluseon
20.02.2013 in
F4SM - Ennakko
Tässä sulle sipali.
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/koti/ohjelmat/ihana_piha/jaksot/514808.jpg!
savulohi
20.02.2013 in
F4SM - Ennakko
^ Hyvä pointti. Toi tulee itelle tavallaan siinä ohessa. Mulla on tapana tehdä kaikesta progea, menee sipuli jos ei pääse nysväämään. :D
/ Tänks Hulli.
Nikde
20.02.2013 in
F4SM Kausi 6 - Harjoitusaikoja
01:30.731 Hot Lap kierros 3