Forum - Recent Posts
2) Vakio, mutta ajan kyllä tuuunatulla autollakin
Kisakommentteja kisasta ja laittakaas ne kakkossarjan tulokset taas tänne.
Itellä kisa kariutui varsinaisesti siihen, kun puhelin rupesi pirisemään.
TehBigBunny kirjoitti 21.05.2008 14:51: Voisi olla äänestyksen paikka niin nährään millaiseen sarjaan saataisiin maksimi osallistujamäärä. Voisi laittaa tästä ihan oman topikin jos muut on samaa miältä.Laitoin jo topikin :)
Elikkä olisi kyseessä bunnyn äänestys SM-sarjan auto valinnaksi.
vaihtoehdot:
1) Vain vakio kelpaa
3) Mielummin viritetty veheje, mutta ajan vakiollakin
4) En pellaa jos en saa wiritettyä wehjettä
bunny on kolmosen kannalla... Itse olen kakkosen :)
Elikkä kaikilla on nyt mahdollisuus vaikuttaa SM-auto(jen) valintaan
Voisi olla äänestyksen paikka niin nährään millaiseen sarjaan saataisiin maksimi osallistujamäärä.
Voisi laittaa tästä ihan oman topikin jos muut on samaa miältä.
__1) Vain vakio kelpaa
3) Mielummin viritetty veheje, mutta ajan vakiollakin
4) En pellaa jos en saa wiritettyä wehjettä__
Mie lähtisin tuohon kolomoseen ( 3 ) otetaan joku PI, tietyt pakolliset osat ja mahdollisesti kielletään jotkin scoreboard autot jos halutaan eri merkkejä mukaan.
Tai sitten lähdetään kaikki liikkeelle jollain scoreboard tykillä siihen on sitten ainakin kaikilla mahdollisuus ladata setupit suoraan livestä.
__*Päivitetty.*__
Jaapa.. on noita tossa...
Käyttö/projekti autona:
-Seat Leon Cupra 4 TDi
Mutsilla käytössä mutta mun nimissä:
-Seat Altea 2.0Tdi.
Projektina:
-VW Golf mk2 GTi
-VW Bora 2.8 V6 4-motion
irc-galleriasta(lue teini galleriasta) nickillä: Chiqi_ löytyy jotain kuvia...
Nytki sul oli 249 anime autoo siel myynnis ;)
TheL44 kirjoitti 20.05.2008 17:14:mulle sopii myös hyvin ja on paljon helpompi tuomarointi-tapajupe kirjoitti 20.05.2008 16:23: Pidetäänkö sittenkin kisassa yksinkertanen tuomarointi? Ei pisteitä vaan jokainen tuomari arvioi ja valitsee paremman tai päättää tasapeliks.Joo sopii miulle ainakin. Tuolleen on kaikille paljon helpompi.
jupe kirjoitti 20.05.2008 16:23: Pidetäänkö sittenkin kisassa yksinkertanen tuomarointi? Ei pisteitä vaan jokainen tuomari arvioi ja valitsee paremman tai päättää tasapeliks.Joo sopii miulle ainakin. Tuolleen on kaikille paljon helpompi.
Pidetäänkö sittenkin kisassa yksinkertanen tuomarointi? Ei pisteitä vaan jokainen tuomari arvioi ja valitsee paremman tai päättää tasapeliks.
Onko sillä nyt niin väliä, kyllä sä sieltä omalla 86:lla erotut ;)
miten voi olla kaks ae86 mukana? ^^ ku eiks kaikilla pitäny olla erillainen?
pitää sit oottaa toi viikko ja katella sitten jos alkais taas toimimaan. en ole muuten myyny kyllä mitään anime autoja siellä, paitsi kerran mutta siitä on aikaa usempi kuukausi
TeroKortelainen kirjoitti 20.05.2008 15:39: On tuota samaa herjausta tullut tännekin päin muutamaan otteeseen. Jotain tilapäisiä häiriöitä ovat olleet ja kaikki on toiminut normaalisti muutama tunti myöhemmin. Aina on tietty mahdollista toi Bunnyn esille tuoma juttukin...no mulla on ollu tää ongelma jo useemmanpäivän :S
On tuota samaa herjausta tullut tännekin päin muutamaan otteeseen. Jotain tilapäisiä häiriöitä ovat olleet ja kaikki on toiminut normaalisti muutama tunti myöhemmin. Aina on tietty mahdollista toi Bunnyn esille tuoma juttukin...
amis90 kirjoitti 20.05.2008 14:18: auttakaa mulle tulee tällänen ku yritän päästä aahoosee: this xbox live feature has encountered a problem; either the service is temporarily unavailable or your gamertag as been banned. please visit http://forzamotorsport.net for more information. oon käyny tuol netti sivulla mutta en tajuu mikä hemmetti täs nyt oikee ei toimi O_O muuten toimii live normaalisti mutta tonne en pääse.Joko kyseessä on vain tilapäinen häiriö tai sitten sä olet myynnyt jotain sääntöjenvastaisia autoja AH:ssa ja on tullut bännit.
Q: When I try going into the Auction House, it says that I've been banned due to violation of Xbox Live Terms of Service. Why? And how long does this ban last? A: If you've been banned from either Auction House/Gifting or playing online with Forza Motorsport 2 altogether, you've likely done one or both of the following: Posted a car with an inappropriate (read: nudity, drugs, racist) livery design to the Auction House, or glitched the game to cheat on the scoreboards. Both of these actions violates Xbox Live Terms of Service that you agreed to when you signed up for your Live account, and are punishable by bans. For inappropriate liveries, *your first-time ban is a week (7 full days)* -- however, if you've posted hateful, racist, or Neo-Nazi imagery, the ban is an instant one month probation; second-time bans are also a month (30 full days); and third strike gets you a life-time ban from Forza 2. We're sending the message that if your goal out there is to ruin someone else's good time with Forza 2, then we don't want you in our community. Of course, if you have any questions at all about the bans we've issued, please email us your concerns at forzafb@microsoft.com.
auttakaa mulle tulee tällänen ku yritän päästä aahoosee:
this xbox live feature has encountered a problem; either the service is temporarily unavailable or your gamertag as been banned. please visit
http://forzamotorsport.net for more information.
oon käyny tuol netti sivulla mutta en tajuu mikä hemmetti täs nyt oikee ei toimi O_O muuten toimii live normaalisti mutta tonne en pääse.
Kyllä ne vakiotkin käy, ajattelin vaan että viritetyillä autoilla saataisiin pelaamaan tuo tasoitussysteemi ja tasaisemmat kisat. Käytännössähän tuo tasoitussysteemi vähentää myös virittämisen merkitystä, kun parhaat autot pienentää aina PI:tä kun menestystä tulee.
Autoiksi taas tarkoituksella laitoin nelioviset porrasperät, jotta kaikilla on valinnan varaa ja saadaan vähän lisää vaihtelua radalle. Suurin ongelma tuossa on, että pitäisi ehtiä kokeilla kaikkia vaihtoehtoja, ettei löydy yhtä ylivoimaista autoa. Mulla oli ajatus että joka talilla olisi erilainen auto, mikä taitaa olla melkein mahdotonta toteuttaa. Sikäli rajatumpi autovalikoima on kyllä parempi.
Jos ajellaan vakioautoilla niin pitää olla mun mielestä 3-4 vaihtoehtoa, joiden pitäisi vielä olla keskimäärin tasaväkisiä. Tietysti jokaisella autolla on omat hyvät/huonot puolensa, jotkut menestyy nopeilla radoilla, jotkut hitailla.
En lähtisi asettamaan paino-, teho- tai muita rajoituksia, mitä ei pysty valvomaan helposti, siksi jos viritetyllä autolla lähdetään pitää rajoitukset olla PI-rajoja ja/tai pakolliset forza siivet/puskurit, jotka kaikki näkee lobbyssa ja kisan aikana.
No kyllä se vakiokin käy, mut sen pitäs sit olla B- tai A-luokasta. Ku vakio Clioilla en enää aja.