Forum - Recent Posts
Teron ehdottamat rajoitukset ovat ihan järkevät, eiköhän niillä mennä.
Ehdotan, ettei olisi vapaasti valittavia autoja sekä ei ajettaisi näillä "suosituilla" autoilla. Toisi paljon mielenkiintoa lisää, kun ei ole kaikille tuttu auto vaan löytyy jo vähän haastetta säätäjille sekä kuskeille.
Onko typerä ajatus, jos olisi valittavana vaikka etu-, taka- ja neliveto autoja? Onko liian suuret erot tai joku ylitse muiden. Vai lukitaanko autot esim. takavetoisiksi?
Ensimmäisenä olisi varmaan hyvä sopia PI missä ajetaan sitten voidaan ruveta hakemaan sopivia kaaroja siihen.
Mä ehdotan edelleen että kun se lähtö-PI saadaan niin autot on siinä keveimmillä mahdollisilla vanteilla koska niitä sitten, menestyksen myötä, raskaampiin vanteisiin* vaihtamalla saadaan sellainen kaksikymmentä kiloa 'menestyspainoa' jolla voidaan aivan hitusen verran tasoittaa peliä.
Mun mielestä PI voisi olla 650 - 750
Makau kirjoitti 22.05.2008 06:51: Mutta tuohon "vihamielisyyten" jenkkejä kohtaan, niin eihän se hauskaa ole, mutta kokeilisette CODin auloja. Sen pahempaa paikaa ei ole. Kaikki huutavat päällekkäin että turpa kiinni ja että vittu sä oot homo. Tosin minä mukana. Että ei ne forzan aulat suomelta mainetta vie.Makau sanoi jo tuon mitä minäkin olisin sanonut.
Makau kirjoitti 22.05.2008 11:11:EvoBobber kirjoitti 22.05.2008 10:59: Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...Ei ole ei.. Kun siinä joutuu ajamaan bemarilla.
Moon niin pro, et mul ei o mitn välii mil mä ajan!
Annan fiksujen ja nirsojen tehä valinnat.
(ei herneitä :D)
Kisa meni niin hyvin kuin se vain olisi voinut.
Aika-ajoissa paras kierros ja kisaan lähdettiin paalupaikalta Bezan kanssa.
FRC F1 Team piti sijoituksensa lähdössä ja niin ajelimme vähän aikaa, kunnes tein virheen ja päästin tallikaverin edelleni.
Vähän ajan päästä Beza rupesi putoamaan ja väitteet hänen turhauttavimmasta kisasta Forzan historiassa voivat hyvinkin pitää paikkansa.
Ajelin kärjessä ja pystyin kontrolloimaan vauhtiani muiden mukaan. Näin pysyin erossa kuuluisasta _vikan_mutkan_seinästä._
Kisan puolivälissä homma alkoikin sitten tökkimään ja EvoBobber pääsi edelle. Sijoituksemme vaihtuivat tiuhaan tahtiin, aina kun toinen teki virheen, mutta loppujenlopuksi minä pääsin viivan yli ensimmäisenä. (täysin ehjällä autolla!)
II-sarjan finaali:
#1. Miqqe 01:42.749 | 43:58.222
#2. EvoBobber 01:43.026 | 44:12.779
#3. Sisu Ardor 01:43.824 | 44:15.429
#4. markki 01:43.363 | 44:26.914
#5. Ac3way 01:43.731 | 44:45.230
#6. Beza 01:43.322 | 44:12.280
#7. kurppak 01:44.100 | DNF
II-sarjan finaalin aika-ajot:
#1. Miqqe 01.43.195
#2. Beza 01.44.312
#3. Ac3way 01.45.069
#4. markki 01.45.383
#5. Sisu Ardor 01.45.834
#6. kurppak 01.46.892
#7. EvoBobber 01.58.375
EvoBobber kirjoitti 22.05.2008 10:59: Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...Ei ole ei.. Kun siinä joutuu ajamaan bemarilla.
Niinpä, rajoitteeksi peliin rakennetuista PI- ja tehorajoista sopiviksi katsotut sekä esim. pakotus etumoottoriautoon tahi tiettyyn ikähaarukkaan, jos siis sallitaan useampia eri automalleja.
Pitäkää mielessä että viritys pitää olla helposti valvottavissa, eli Iipposen aikaisemmin ehdottama malli ei mun mielestä ole kovin toimiva...
1) 0
2) 6
3) 7
4) 3
Eli kyllä se viritetyn pualelle vetää.
Nyt sitten keskustelua autosta, PI:stä ja virittelyistä :)
3
3
Kisa oli ... mielenkiintoinen ajelin taustalla kaikessa rauhassa ja odottelin koska myyris ja draghar alkaa ajamaan tosissaan kisaa. Sitten mjyyris putosi pelisä ja piti keskittyä omaan kisaan :D
Meiple vaati veronsa ja lähes kaikki kävivät seinässä. Kolmas sija häämötti jo edessä mutta sitten maalisuoralla meni jarru ja kaasu sekaisin ja tallikaveri pääsi kuittaamaan kolmanneksi. 3. ja 4. sija, hyvä päivä
Ja ne tulokset...
Tää nyt menee vähän tän topicin ohi, mutta viitaten tuohon teron juttuun niin kyllä ne Jenkitkin muita haukkua osaa. Muutama päivä sitten ajelin Forzaa ja en ollut edes mikkiä jaksanut laittaa kiinni, ehdin muistaakseni kaksi kisaa ajaa ja sitten sain viestin: "u crap shut up."
Mutta tuohon "vihamielisyyten" jenkkejä kohtaan, niin eihän se hauskaa ole, mutta kokeilisette CODin auloja. Sen pahempaa paikaa ei ole. Kaikki huutavat päällekkäin että turpa kiinni ja että vittu sä oot homo. Tosin minä mukana. Että ei ne forzan aulat suomelta mainetta vie.
annan ääneni kolmoselle
Onneksi edes osa ulkomaalaisista tajuaa olla loukkaantumatta tästä paskaläpästä, mutta jokin aikaa sitten mullekin tuli vähemmän kaunista palautetta ääniviestin muodossa, vaikka väitänkin käyttäytyneeni korrektisti kyseisen henkilön aikana...
Niinhän se vähän alkaa olla... Minkähänlaisen kuvan kaikki saa suomesta kun niitä haukutaan..