Forum - Recent Posts
Vakio, vakio!
Kyllä mielelläni vakiolla ajelen jatkossakin. Jos Autoja viritetään, täytyy ehdottomasti saada joku tasoitussysteemi eri merkkien ja mallien välille, muuten siellä on jälleen kaikki samalla autolla.
Toihan sopii mulle hyvin jos kesäkuus? Koska silloin kesätöis ja illat ja yöt himas.. ;)
Mää en varmaa tohon tiimi kisaan olekaan valmis tulemaan, kun on töitä sun muuta säätöö kesälomalla, ni ei kerkee kunnolla edes reenaamaan kisojen välissä...
Kävin testaamassa, M3 ja RX7 vaikuttaisivat tasaisilta kilpakumppaneilta.
Harmi jos ei porukkaa saada enää vakioilla ajamaan. Noh, olisi tuossa ainakin hyvät lähtökohdat viritetyille autoille...
TehBigBunny kirjoitti 19.05.2008 15:50: Voisiko yksi vaihtoehto olla se että joka talli saa ottaa minkä tahansa auton joka täyttää yhdessä sovitut kriteerit. Esim ( luvut ihan randomilla ): Minimi lähtö PI: 400 Vuosimalli: >1990 Minimipaino: 1000 Maksimiteho: 250kW Vetoisuus: (FWD ja RWD) Forza siivet ... yms. yms. Ja sitten voidaan vielä erikseen kieltää tietyt autot kuten; Lotus :)Keski moottoriset voisi kaikki kieltää... niissä on kaikki mr2 ja opel speedster...
Nipsuhuuli kirjoitti 19.05.2008 15:36: pitääkö olla ihan pro driftaamaan, että pääsee fda:han? oisin kiinnostunut, mutta en voi tosiaankaan kehuskella mun taidoilla... :)Jos nyt suoraan sanon niin pitää olla PRO! Ei tällä hetkellä ketään lisäkoulutettavia tiimiin etitä, että sorkke vaa..
Jotain edellisen kaltaista olen minäkin ajatellut. Se on jo varma, että stock-versioilla en ole lähdössä enää pelleilemään.
Voisiko yksi vaihtoehto olla se että joka talli saa ottaa minkä tahansa auton joka täyttää yhdessä sovitut kriteerit.
Esim ( luvut ihan randomilla ):
Minimi lähtö PI: 400
Vuosimalli: >1990
Minimipaino: 1000
Maksimiteho: 250kW
Vetoisuus: (FWD ja RWD)
Forza siivet
... yms. yms.
Ja sitten voidaan vielä erikseen kieltää tietyt autot kuten; Lotus :)
pitääkö olla ihan pro driftaamaan, että pääsee fda:han? oisin kiinnostunut, mutta en voi tosiaankaan kehuskella mun taidoilla... :)
no ehdottomasti!
pitäiskö muuten FDA lisätä tänne porukoihin? http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1165573.aspx
kyllä pitää!
Khyllä!
kuka toi Blaazi on tuolla finndriftin virallisilla sivuilla? ku sitä ei nää koskaa pelaamas? ja mun kuvaa ei oo vielkää päivitetty sinne :/
Pitiäisikö listata FRC tuohon listaan eihän me mikään kisajoukkue olla mutta voisi saada huomiota muilta suamipojjilta ja voitaisiin saada lisää kisaajia.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1165573.aspx
tappileipa kirjoitti 19.05.2008 13:17: Tarjoo siihe kuvaan,ei nää keskustelut oikee toimi:SMulla toimii ihan hyvin. Mut joo.
Tarjoo siihe kuvaan,ei nää keskustelut oikee toimi:S
IIPPONEN kirjoitti 19.05.2008 12:42: ne on aika tasasii stockina... tuli mieleen että mites rx8? eikös se oo aika samaa tasoo?Stockina en sit tie.. mut mä kyllä ottasin mieluummin sen et ne viritettäs nyt vaikka A-tai B-luokkaan. Ja rx-8 oli aivan mahdoton ajaa jos nyt oikein muistan.
muuten hyvii videoita jupella, mut pätkii kauheesti :S kai se pitää munkin ruveta kohta puoliin nauhottelee mun ajoja ;)