Forum - Recent Posts

IIPPONEN

IIPPONEN 22.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Näyttäisi menevän (ainakin tällä hetkellä) viritettyjen autojen puolelle... jos otetaan viritetyt auton niin joku bemari m3 vm.99 olisi mukava, jos autoa saisi säätää vain siipien ja välitysten kohdalta ja viritys osina olisi toiseksi suurimmat vanteet, BMW:n säädettävä korisarja, kaikki parhaat osat sieltä missä on laatikko ja kevennykset, renkaisiin ei muuta kuin mahdollisimman leveet (ei lisää liikaa pitoa)... moottorin puolelle kisa putkisto, imupuoli ja kampiakseli (saa kierroksia koneesta enemmän = paremmat äänet :D) mitä muut on mieltä tollasesta?
IIPPONEN

IIPPONEN 22.05.2008 in Avautumista...

En väittäisi ettenkö olisi samaa mieltä, mutta ei sekään ole mukavaa jos 8 hengen lobbyssä on vaa muutama jotka puhuu ja muut on hiljaa... tulee vaivaantunut olo (ainakin mulle)
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008 in Avautumista...

Meinasin kirjoittaa tänään vähän vastaavasta jutusta turhasta häröilystä, ei siinä mitään että vähän hauskaa pidetään mutta kun lobbyssä/pelissä on kovempi älämölö kun Korkeasaaren apinatalossa niin silloin mennään vähän yli. Toinen pointti oli että ei pidä ottaa näitä kisoja (paitsi sm-sarja :p) ja foorumijuttuja liian vakavasti :)
cervelinho11

cervelinho11 21.05.2008 in Avautumista...

Viime aikoina olen huomannut erään "mukavan" jutun ajaessani kisoja frc sällien kanssa. Ennen kisaa lobbyssa on jumalaton huuto ja apinointi, kaikkia ulkomaalaisia haukutaan, suomalaisia haukutaan. Itse kisat ovat ehkä hieman rauhallisempia, mutta niissäkin se rääkyminen häiritsee. En nyt rupea mainitsemaan nimiä, koska kaikki varmaan tietävät keistä puhutaan. Tämmöinen käytös on aivan naurettavaa ja lapsellista eikä sitä jumalauta kukaan tervejärkinen jaksa kuunnella. Voipi olla että jos asiat eivät muutu niin minä häviän näistä kisoista...
cervelinho11

cervelinho11 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Ja boonuksena ehdottaisinkin autoksi bemu e46:sta vititettynä vaikka PI arvoille 750-850
cervelinho11

cervelinho11 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

4. Minulla meni maku vakio clioon jo ennen ensimmäistäkään kisaa. Itse tosin ehdotin clioa kisa-autoksi, mutta luulin siinä vaiheessa, että sitä saa virittää
Miqqe

Miqqe 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Tällä(kin) kertaa kakkonen on ykkönen.
markki

markki 21.05.2008 in SM-Sarja, Maple Valley kisakommentit

Maple Valley:n kisa meni omalta osalta odotettua paremmin. Tai no ihan odotetustikkin. Muutama kierros ennen kisaa sai vakuuttuneeksi että kisasta tulee hyvä. Aika- ajoissa tuli ajettua perushyvää aikaa, koska viimeisellä ratkaisevalla kierroksella tuli lipsautettua kissahiekalla ja sakkoa tuli juuri niin sopivasti, että tipuin 4-5. Itse kisassa vääntö oli melko tiukka ja kärki ei paljon karannut omille teilleen ja pysynkin pitkään kolmantena, mutta Evobobber tuli takaa varmasti ja ohitti. Tipuin neljänneksi ja ajelin muutamia kierroksia ja nousin muiden käydessä varikolla, jopa ensimmäiseksi. Kisan keskivälissä piti sitten käydä jo aivan pakosti varikolla kun pelätyssä viimeisessä mutkassa auto jo luisteli niin pelottavasti, että katsoin paremmaksi käydä varikolla. Varikolla alkoikin säpinä kun ajoin aivan liian kovaa varikolle ja auto lipui sen yli. Se siitä ykkös sijasta ja uudestaan varikolle, mutta nyt tuli sitten tankki täyteen ja takas baanalle. Tipuin viidenneksi ja nousin neljänneksi. Sen jälkeen tuli vain ajettua muiden perässä ilman mitään ihmeempää. Kaikin puolin hyvin mennyt kisa toivottavasti sama jatkuisi seuraavissa kisoissakin
Northg7

Northg7 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

2
Daysavior

Daysavior 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

2
Makau

Makau 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

4
TehBigBunny

TehBigBunny 21.05.2008 in SM-Sarja season 2

Ja jos tiedätte muita xbox/forza sivustoja niin laittakaapa jo mainosta ensi kaudesta niin on ainakin aikaa miettiä osallistuakko.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.05.2008 in SM-Sarja season 2

Splat Number1 kirjoitti 21.05.2008 15:30: Ite oisin sillä kannalla että kaikilla ois samat autot ja ne ois saman lailla viritettyjä ja jokainen sais oman mielen mukaan hienosäätää autoa. Eli Kolmosen (3) kannalla ollaan
Jos mukaan tulee eri automerkit niin voidaanhan sopia että autoa pitää vaihtaa pualessavälissä kautta tasoittaa aika hyvin autojen eroa. ( tai saa vaikka valita joka kisaan kummalla ajaa kunhan kauden lopussa on ajanut molemmill yhtä monta skabaa )
knoivari

knoivari 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Täältä kans huudellaan kolmosta! (3)
TehBigBunny

TehBigBunny 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Kolomonen
Splat Number1

Splat Number1 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Kolmosen (3) kannalla ollaan
TeroKortelainen

TeroKortelainen 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Kenellekään mua tuntevalle ei tule yllätyksenä: 4)
kurppak

kurppak 21.05.2008 in Bunnyn äänestys...

Kolomonen, viritysosat: turvakaaret ja forza-siivet. Ei muita virityksiä. Autoiksi "pikkusportteja", jotka ovat taka- tai etuvetoisia.
Splat Number1

Splat Number1 21.05.2008 in SM-Sarja season 2

Ite oisin sillä kannalla että kaikilla ois samat autot ja ne ois saman lailla viritettyjä ja jokainen sais oman mielen mukaan hienosäätää autoa. Eli Kolmosen (3) kannalla ollaan
kurppak

kurppak 21.05.2008 in SM-Drifting sarja

Jos pitää pitää olla hiljaa, niin mitö IIPPONEN täällä tekee :P