Forum - Recent Posts
1.31.074 ...selvinpäin
Avaan pelin ja heitän tähän tasa-arvonatsikortin ja kysyn, että vakioidut autot ensikaudelle vai tällänen zydeemi niinku nyttekki.
1500€ ainakin itse maksoin..
Kivaa olla kuumeessa, kun tää viikko ois täynnä YO prelejä.
minkäs verran se renkaiden leveyden muuttaminen maksaa kun niissä ei ole erillistä hintaa siksi minä laitoin nuo sika mageet Zenderit tuohon VAG:iin
Eli kertauksena. Kuljettajien pisteisiin vaikuttaa 6 parasta tulosta ja tallien pisteisiin lasketaan kaikista kisoista tallin kaksi parasta sijoitusta.
Ja mää just laskeskelin et finaaliin mun on pakko päästä a lobbyyn jos halutaan varmistella PGR:än tallimestaruus.
p>. ^*TIRSK*^
Kuskimestaruudesta saadaanki näköjään eeppinen vääntö päätöskisaan. Uskomaton tulokaskausi tällä Finni-miehellä, varsinkin jos mestaruuden vielä kuittaa itselleen :)
Tallimestaruuspuolellakin on jännä:
1. Perfect Grip Racing 984
2. Team Racing International 962
3. Reeking Geek Racing 954
Tiimipisteet lasketaan näköjään kaikista kisoista (tarkistin aivan itse säännöistä), joten hyvinkin näillä kolmella on teoreettiset mahdollisuudet mestaruuteen... TRI toki sen käytännössä nappaa.
Kellotin pelikoneen, läppäri jumiutu. Success?
Emm.
Joojoo!
^-thihihihh-^ :(
savulohi wrote: Muutaman kiekan ensipuraisut Silverstonessa, 1.04:n molemmin puolin.International..se keskipitcä lohi hyvä...
Muutaman kiekan ensipuraisut Silverstonessa, 1.04:n molemmin puolin.
Erittäin :D
Macela:n kuvat ja videot, yllytti pitkästä aikaan asentamaan tämän.
Harmikseen kaatuilee tuskastuttavan tiuhaan tahtiiin, ilman modeja..
Mitään syytä tälle en ole löytänyt, eikä, ystävä google ole autanut tähän hätään.. (Tai sitten ei osaa ettiä oikeilla sanoilla)
Kaatuu: Ajaessa, Lataus-ruutujen aikana (välillä ei edes tule "animaatioita"), ja kun pelin aikana menee "menu" :un
Puhdas asennus, jota ei ole sörkitty millään, vai mahtaisko se olla tuo päivitys jonka joutu lataamaan, kun yhdisti liveen ?
Olenko wrote: Noista jäärata ja hiekkarata hommista hiukan jotain tarkempaa infoa kaipailen, eli lähinnä millä asetuksilla nuita sitten veivataan? Jos vaikka kerkeis johonki kisaan ihan itekseen edes vähän reenailemaan ni sais hiukan jonkin sortin tuntumaa auton käytökseen eri pinnoilla.Hiekkarata = -15% Grippi Jäärata = -35% Grippi
Pytzi wrote: Semmonen juttu että saabbi menee pakollisilla osilla jo yli PI rajan. Ja semmonen kysymys että tarkotatko tolla pakollisella "Race roll bars" anti-roll barseja, vaiko kenties roll cagea?Tarkistan. Mutta Roll Cage kylläkin.. *PI RAJA MUUTETTU 240:een*
Nikde wrote: Vikasta kisasta tarvii siis voiton ja tällöin TFF saa olla korkeintaan neljäs, joka sivuaisi TFF:n kauden huonointa tulosta...?? :D Muilla sijoituksilla mulla ei ole mahdollisuuksia vaikka TFF ei ajais ollenkaan. Nice.Nooo, otat nyt vaan sen voiton ja kattoo sit kuinka lopulta käy... helppoa eikö?
Nikde wrote: Vikasta kisasta tarvii siis voiton ja tällöin TFF saa olla korkeintaan neljäs, joka sivuaisi TFF:n kauden huonointa tulosta...?? :D Muilla sijoituksilla mulla ei ole mahdollisuuksia vaikka TFF ei ajais ollenkaan. Nice.Mitäs menit sen Civicin kanssa naimasiin kesken kauden. Niin.
Vikasta kisasta tarvii siis voiton ja tällöin TFF saa olla korkeintaan neljäs, joka sivuaisi TFF:n kauden huonointa tulosta...?? :D Muilla sijoituksilla mulla ei ole mahdollisuuksia vaikka TFF ei ajais ollenkaan. Nice.
Ei halvattu, Warjo edellä, toisaalta oon kyllä skipannu pari kisaaki, johtunee siitä.