hulluseon
09.04.2012 in
Tallia vailla
El PiNk DeViL wrote:
Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?
[Trolling]Semmonen autotalli tehdään porukalla tuohon keskelle sivustoa, johon sitten kerätään kaikki mahottoman hyvät ideat ja poltetaan koko roska kun ei enää pysy ovet kiinni[/Trolling]
Tämä ketju liittyy tulevaan SM-kauteen jossa halukkaat voivat hakea väkeä omaan talliinsa tai yksinäiset hakea tallipaikkaa.
/Viddy, oon hiras
warcryFIN
09.04.2012 in
Tallia vailla
ES Reisingiin kuulemma... Sm- sarjaan...
El PiNk DeViL
09.04.2012 in
Tallia vailla
Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?
warcryFIN
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Joo ei kyllä mua kiinnosta miten sitä on helpoin käyttää. Haluan vain mahdollisimman tasaväkisen sarjan kytkintä käyttäville/käyttämättömille.
hulluseon
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Storkki wrote:
Pädillä on just helppo käyttää kytkintä ku samalla sormella voi painaa kytkintä/vaihtaa vaihdetta jos sen kytkimen vaihtaa asetuksista A nappiin.
Minä en nyt taaskaan halua kuulostaa näsäviisaalta mulkulta, jota tietenkin olen, mutta Warcry tai Kirveskään ei halua kuulla miten se on helpointa käyttää. Minustakin se on erittäin dorkaa, että kytkintä käyttämällä ajat muka kovempaa.
djrunkkari
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Itelle ei tuo sopinut taas ollenkaan. Opettelin vain LB napilla painaan kytkintä ja jarruttaan keskarilla.
Driver181
09.04.2012 in
Tallia vailla
Pögzytin tulee kivasti luisumaan miun tallin vaikka givasti.
Ja kaikille muillekki et jos tallia vailla niin YV minulle.
Peace out.
Storkki
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Pädillä on just helppo käyttää kytkintä ku samalla sormella voi painaa kytkintä/vaihtaa vaihdetta jos sen kytkimen vaihtaa asetuksista A nappiin.
warcryFIN
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Toi stocki transmission iskee erittäin kovaa meihin, jotka ajaa ilman kytkintä. Voisin ehdottaa, että se muutetaan joksikin muuksi, mikä ei niin tuntuvasti rokota sitä suorituskykyä.
villek00
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Mä voin heittää molemmille herroille jossain välissä (tänään tai huomenna) ison nipun perus tarra paketteja..
Pure Black40
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Eeegac wrote:
Huutelen nyt tänne. Haluisko joku giftaa joitakin hassuja simppeleitä tarroja, joita voisi tuikkaan autoon? Nostan hattua ja kumarran sille joku haluaisi avustaa tässä tehtävässä minua.
Ei olis ollenkaan pahitteeksi jos samalla mullekin lähettää.
Eeegac
09.04.2012 in
F4SM - Ennakko
Huutelen nyt tänne. Haluisko joku giftaa joitakin hassuja simppeleitä tarroja, joita voisi tuikkaan autoon? Nostan hattua ja kumarran sille joku haluaisi avustaa tässä tehtävässä minua.
TehBigBunny
09.04.2012 in
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
Pluus on kaiken muun lisäksi ( on kyllä ollut viihdyttävämpi näissä peijareissa) ruatsalainen.
Niillä on Eriksson KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ SUAMES ON TOI NOKIA !'
p.s. Silloinkun Kaijajaijainen ajoi niin Aurajojessa virtasi hunaja.
Eeegac
09.04.2012 in
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
Hodgman pelaa ennakkoluulottomasti ja kovaa. Tunteella. :) Hieno ihminen ja lahjakas kiekkoilija.
Peliasut ovat kieltämättä rumat, kultainen raitapaska ei sovi yhtään. Onneksi mustat paidat ovat sentään katseltavia!
!http://2.bp.blogspot.com/_VrRxdJj53Js/SgWkPXoFMqI/AAAAAAAABSg/UDTT-7o-n24/s1600/S0508hodge_cup_w!
joonas6
09.04.2012 in
FRC JOKKIS KAUSI 4
Hei! kisa on viikon päästä ei ole mitään kiirettä! sen kerkeää sanoa vaikka lauvantaina kumpi se on
MehuSukka
09.04.2012 in
FRC JOKKIS KAUSI 4
Onko tuo eka kisa Road Atlanta full vai club?
joonas6
09.04.2012 in
FRC Jokkis Uusien autojen kauppa.
Huudan
Nissan Skyline GTR PI 213 6390 kiitos!
TehBigBunny
09.04.2012 in
FRC JOKKIS KAUSI 4
No ne mitkä mie ajoin meni ok, joten niistäkään ei tullunna kauhiasti.
PetuK
09.04.2012 in
FRC JOKKIS KAUSI 4
No sittenhän sitä rahaa ei vasta saakaan, jos hyvin sijoittuu...
Oon mielestäni suht säästeliäästi yrittäny kuluttaa ja auton vaihtoonkaan en ole hucannut rahaa, mutta silti ei edes 6k€ tulis täyteen, jos KAakin myis...
Että sillä kai on jatkettava sitten vaan.