Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 09.04.2012 in Oma kulkineesi

Muistuttaisin edelleen, että kyseessä on firman auto ja budjetti rajallinen. Ajelin Golfilla n.30tkm saman mallisilla vanteilla eikä niissä ollut valittamista. Vertaisin nyt sitten samaan asiaan, että joku alkaisi valittamaan siitä että miks et ostanut M5:sta vaan 530d:n. Jos tohon Hondaan sitten laittaa edes semilaadukasta kamaa, kun se on oma eikä vaihdu kerran vuodessa kuten firman auto. Joulukuussa tämä menee taas vaihtoon.
teemu1337

teemu1337 08.04.2012 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Anteeksi mutta autosi näyttää hyvältä, hieman korkealta viellä mutta vanteet aiheuttaa jonkinasteisen oksennusreaktion.. 'Kallis'auto, halpaa kiinatinaa alla..
" Tuosta ":http://www.vannetukku.fi/ar1-chrom-cb-725-p-35453.html kalliimpia kiekkoja raabille sponssaamaan jos on liikaa rahaa ;D
hulluseon

hulluseon 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Onnea mestareille. Hieno kausi takana sekä täällä että ulkomailla. Viimeinen kisa kyllä kruunasi koko kauden. Pari viikkoa olen nyt ajelematta ja näkee sen aikana olenko mukana karkeloissa.
Exami

Exami 08.04.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote:
Anteeksi mutta autosi näyttää hyvältä, hieman korkealta viellä mutta vanteet aiheuttaa jonkinasteisen oksennusreaktion.. 'Kallis'auto, halpaa kiinatinaa alla..
MehuSukka

MehuSukka 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Juu onnea Nikdelle ja ens kauden tulevalle tallilleni Scuderialle!
Koolon Descendens

Koolon Descendens 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Onnittelut mestarit Nikde & Scuderia Motorunion!
vaiski75

vaiski75 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

TehBigBunny wrote: AJOINHAN MIE ! ^vähän^ Sen verran ajoin notta VanFuutin juabot jäi, selkeästi, taakke !
Helppo se on vammaisia syyttää! Missäs se mun Jallu puteli olikaan, ai sehän oli ihan tässä vieressä.. EMM..
TehBigBunny

TehBigBunny 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Nikde wrote: Onko eka kerta kun mestaruus tulee ilman yhtäkään voittoa? Pi rankut niskassa kahden ekan kisan jälkeen :) Bani, jos oisit ajanu ni ois voitettu tallimestaruuskin, varmasti! :D
AJOINHAN MIE ! ^vähän^ Sen verran ajoin notta VanFuutin juabot jäi, selkeästi, taakke !
ariko

ariko 08.04.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

"hjallis haista paska":http://www.youtube.com/watch?v=ORax1Jbgx7s
PetuK

PetuK 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Pytzi wrote: Eikös maplessa ollut sovinto, että jos oli tiellä katollaan niin sai vikan sijan täydet pisteet, jos lähtee pois tieltä. (ite ainakin tein näin, koska olin siinä aika vaarallisessa paikassa). Tosin noi 42 pinnaa saattaa olla täydet pisteet 16. sijasta. Sori jos turhaan huutelin //ja onnee mestarille
Hmm..en muista. Voihan se toki olla, että on niin puhuttu, mutta virhe on ollut se, jos näin on tehty. Jos katollaan on, niin se kisahan on sitten siinä. Ja jos on edessä, niin lähdettävä on. Se on sit eri asia, jos pyörillään on jumissa/liike niin hidasta, että aiheuttaa vaaraa.
vaiski75

vaiski75 08.04.2012 in DRIFTING

teemu1337 wrote: Min oon nyt tuata minun Supraa sahannunna jotenkin nuiden sinun ohjeiden mukaan, mutta tuntuu nua kämperit ja kästerit (aurauksista puhumattakaan) hyppivän silmille. Luisussa jää johtavan etupyörän kämperit ~1,1astetta plussalle ja takapyörän vastaava ~0,65 pakkaselle. No sviidu mää kiftaan tän sulle niin kato jos huvittaa. ^Ps. Testailin silverstonen national-pätkällä.^ e/ ^hik^
Laita ihmeessä. Ehkä me sitten päästään johonkin järkevään lopputulokseen yhdessä.. Kauheesti epäilen, että olen väärässä jonkin asian suhteen ja sehän pitää korjata.. Näin me saadaa parempi ohjeistuskin, ehdottomasti..
bizarretrip

bizarretrip 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

PetuK wrote: No onnea vaan ittelles kans. Ei huono tulokaskausi. ^Eikös tää sellainen sulle ollut?^ _e/ Ja ihan kiva, että liityt Nörtteihin seuraavalle kaudelle. Varokee vaan ;)_
Jep, pitäähän sitä olla parantamisen varaa ensi kaudelle :P
Pytzi

Pytzi 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Eikös maplessa ollut sovinto, että jos oli tiellä katollaan niin sai vikan sijan täydet pisteet, jos lähtee pois tieltä. (ite ainakin tein näin, koska olin siinä aika vaarallisessa paikassa). Tosin noi 42 pinnaa saattaa olla täydet pisteet 16. sijasta. Sori jos turhaan huutelin //ja onnee mestarille
Nikde

Nikde 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Onko eka kerta kun mestaruus tulee ilman yhtäkään voittoa? Pi rankut niskassa kahden ekan kisan jälkeen :) Bani, jos oisit ajanu ni ois voitettu tallimestaruuskin, varmasti! :D
FINBULLET

FINBULLET 08.04.2012 in Rivals

se ferrari on community äänestyksestä tullut.
PetuK

PetuK 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

bizarretrip wrote: Onnea voittajille!
No onnea vaan ittelles kans. Ei huono tulokaskausi. ^Eikös tää sellainen sulle ollut?^ _e/ Ja ihan kiva, että liityt Nörtteihin seuraavalle kaudelle. Varokee vaan ;)_
bizarretrip

bizarretrip 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Onnea voittajille!
teemu1337

teemu1337 08.04.2012 in DRIFTING

Min oon nyt tuata minun Supraa sahannunna jotenkin nuiden sinun ohjeiden mukaan, mutta tuntuu nua kämperit ja kästerit (aurauksista puhumattakaan) hyppivän silmille. Luisussa jää johtavan etupyörän kämperit ~1,1astetta plussalle ja takapyörän vastaava ~0,65 pakkaselle. No sviidu mää kiftaan tän sulle niin kato jos huvittaa. ^Ps. Testailin silverstonen national-pätkällä.^ e/ ^hik^
Exami

Exami 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

HYVÄ SCUDERIA MOTORUNION!
THE FRC

THE FRC 08.04.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

"Maplet korjattu, Suzuka lisätty.":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlJwpwf-H6MDdGZBMTJzNWlpX0V3cXVuUUJfcTBOZWc#gid=0 *Kuljettajat:* 1. Nikde 488 2. bizarretrip 458 3. PetuK 456 4. MehuSukka 450 5. Exami 446 *Tallit:* 1. Scuderia Motorunion 751 2. Reeking Geek Racing 716 3. TEAM ÄFFÄRCEE 682 4. ONE FOOT GARAGE 680 5. Täydellinen Frontside Ollie 674 *ONNITTELUT MESTAREILLE!*