Nikde
17.10.2011 in
Forza 4
DarkWarjo wrote:
JA parhaista parhaat, kävi hakeen pelin torstaina kaupasta, mut lce:t oli varattu
JA parhaiden parhaista parhaat sai pelin jo syyskuussa (warcry) ;(
Exami, sama ärsyttää itteä, varsinkin ripeemmillä kulkineilla. AI:sta ei oo oikeen vastusta, muutaku tien tukkeena kurveissa. Vanha handicap toimi paremmin, kun pääsi suorilla ohi :P Lopputulos on edelleen sama, mutta hatuttaa vaan kun kurveihin joutuu tyyliin parkkeeraamaan. Ja pitikön ton AI:n jotenkin oppia pelaajan taidoista, jotta vaikenee uran edetessä?
Lisäksi tota massia ja rahaa ja alennuksia jaetaan entistä yltiömäisemmin, mun mielestä jo kolmosessa sai rahaa ja autoja ihan liian helposti... Affinity level 4 tulee muutaman kisan ajamalla ja sitte onki päivitykset ilmasia... hohhoijaa? Ois ny laittanu rajaksi vaikka 15 niin pitäs oikeesti kerätä sitä "mainosta" kys. automerkille, jotta saisi tuollaisen "sponssin"...
teemu1337
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
TehBigBunny wrote:
Lokakuun pualväli ylitetty ja ulkona illalla kymmenen astetta. En syytä tästä pelkästään Pelkialaista™ osavastuu on TJP:n, ei ole vahtinut sitä tarpeeksi.
Ei mulla muuta.
On se tua meidän Schimaanikin päässyt hieman lepsuilemaan kun onpi nuin vilu päässyt hiipimään myös tänne etelä-pohjolaan.
e/ EMM
RauhaMees
17.10.2011 in
FTSC = Forza Team Sports Challenge
El PiNk DeViL wrote:
Mukana jos Vorssa tulee ennen joulua. : D
/// Mitä järkeä Driverin hostata yhtään mitään jos et voi omaa kisaaskaan hostia kun et luota nettiin....
Totta :D
El PiNk DeViL
17.10.2011 in
Mukana jos Vorssa tulee ennen joulua. : D
/// Mitä järkeä Driverin hostata yhtään mitään jos et voi omaa kisaaskaan hostia kun et luota nettiin....
zapekk
17.10.2011 in
Mukana luistelemassa.
YV jos haluaa minut kuskiksi.
TehBigBunny
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
Lokakuun pualväli ylitetty ja ulkona illalla kymmenen astetta. En syytä tästä pelkästään Pelkialaista™ osavastuu on TJP:n, ei ole vahtinut sitä tarpeeksi.
Ei mulla muuta.
RauhaMees
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
Soittarina :DDD
EMM
El PiNk DeViL
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
"Ei mulla muuta":http://www.youtube.com/watch?v=zbG0k3RyVr0&feature=BFa&list=LLa7ALctiZs5eN4RPaeZhAIQ&lf=mh_lolz
Exami
17.10.2011 in
Forza 4
Huomioita & Risuja, Näin Elite Divisionin vikoja kisoja ajaessa alkaa mietityttämään, kuka vittu kehtasi puhua että Forza 4 AI:t on pareampia kun aikasemman? ja millä helvetillä kuvitellaan että esim R3, R2 ja R1 luokan autoilla on kiva ajaa 2 kierrosta jotakin rataa? saatika 3? no nopeasti etenee carreer moodi...
Tuntuu luovan pakollisia kolaritilanteita kun on pakkopäästä ohi... AI:t aina edessä.. ja jos olet 3. tai 4. niin 1. ajaa "täysillä" karkuun, jos olet 2. on se saatanan hidas että koko muu porukka saa kärjen kiinni?! ja kun olet 1. koko muu porukka nostaa vauhtia pahimmassa tapauksessa jopa 2sec / kierros
Toivottavasti joku ymmärsi idean.. Arcade maistuu pahasti läpi..
IL3
17.10.2011 in
Nyt soi?
Hardcore Superstar - We don't celebrate sundays
teemu1337
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
SENNHEISER HD205-kuulokkeet hakesin omistukseeni. Toimii.
Pottae
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
Salkkarit, haahuilevia mummoja ja ja ja kauppias hoitaa homman.. mitäs vielä?
Ei tainnu olla muuta.
El PiNk DeViL
17.10.2011 in
Nyt soi?
Sonata Arctican tuatantoo kuuntelen :)
zattwy
17.10.2011 in
Forza 4
Onko kellään exel muodossa autot + tiedot
DarkWarjo
17.10.2011 in
Forza 4
Driver181 wrote:
Parhaat lampsi kauppaan perjantaina =D
^thihihi carcuun letcun kanssa^
JA parhaista parhaat, kävi hakeen pelin torstaina kaupasta, mut lce:t oli varattu
vaiski75
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
Repolainen kävi taas kylässä..
Annoin sille koirankiposta hirvenlihaa ja toisesta vettä, komia on turkki ja häntä pojalla..
Sanoin sille, että Jäneksiä sen pitää syyvä ja bulleita sellaisia..
Ihan turha on jäädä tänne makoilemaan, Esbooseen sen pitää mennä..
EMM..
El PiNk DeViL
17.10.2011 in
Ei mulla muuta
Tuli sitten otettua turpaan tiilirappuselta, ei yhtään kivasti.
Ei mul muuta.
Driver181
17.10.2011 in
Forza 4
Parhaat lampsi kauppaan perjantaina =D
^thihihi carcuun letcun kanssa^
El PiNk DeViL
17.10.2011 in
Oma kulkineesi
Thihi. Vaihroin maskin.
Tarkotuksella on sitten vähän räväkämmin muakaltuja : D
!http://farm7.static.flickr.com/6119/6254350328_c64f530518_b.jpg!
!http://farm7.static.flickr.com/6155/6253817725_463d512ce5_b.jpg!
Ja sitten yksi olevinaan taiteellinen kuva:
!http://farm7.static.flickr.com/6164/6254347928_86e3fc3e08_b.jpg!
DarkWarjo
17.10.2011 in
Forza 4
Rayha300 wrote:
Miksi ei voi joku hemmetin pikku peli tulla ajoissa?!? En kyllä tilaa mitää enää mistää ennakkoon. Minä lähen pelaamaan sitte jotain muuta!!
Mua kans vähä kummastuttaa ny toi netanttila, jos ei huomenna lue et lähetetty, niin pistän kyl kyselyy et wtf! kuitti on yms. niin jo o perkele kun ei saa yhtä LCE:tä...