Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 17.10.2011 in Rehellisen Bunny Naurettavan² halvat tunet !

Kivasti ajelin muutaman kierroksen Tsukubaa jänön Hondalla. Hyvä on tämä ajaa myös pädillä ! 00:50:263 ajoin ja Jänö itse 00:50:211 Helppo suositella ! Edit. Nytten eroa TUHANNESOSA SEKUNTTI !!! :)
Finski fani

Finski fani 17.10.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: Miekin halluun isokokoisen!!
I FIX ^Tshihihih^
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011 in Forza 4

Ei ^_Varmuuvven vuaksi hipasee antamaan kaikille kenkää Clubista_^
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011 in Forza 4

Muuten tässä ny kysyn heti suoraan. Voiko yksi pelaaja olla monessa clubissa samaan aikaan?
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011 in Ei mulla muuta

Täällä hyvinkäällä on piipaa-autoja iha jeejee määrä. EMM
RauhaMees

helluvaweevil wrote: no jes olipas hieno hyvitys ku viivästyy saan lahjakortin jonka arvo on huimat 3 eurooo
Hihii mä saan 10€ pois laskun hinnasta :)
warcryFIN

warcryFIN 17.10.2011 in Forza 4

Jänis on avokätinen, kaikki toivottaa tervetulleeksi omaan koloonsa. Harkitaan tuota co-ownerin roolia.. köh köh... jännä
TehBigBunny

@Manticorester Lisäillään listalle. @a11u95 Sama kuin sivuston, FRC Lisäillään listalle.
helluvaweevil

helluvaweevil 17.10.2011 in Forza 4

no jes olipas hieno hyvitys ku viivästyy saan lahjakortin jonka arvo on huimat 3 eurooo
Mudinski

Mudinski 17.10.2011 in Ei mulla muuta

Ei ole sama Honda tämä ! Tämä on paljon parempi ! EMM
RauhaMees

Miekin halluun isokokoisen kirjeen!!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.10.2011 in Forza 4

djrunkkari wrote: juu eipä näy tääkään peliä... naurettavaa jos toiselta puolelta maapalloa tulee peli 8 päiväs mutta jostain gigantin verkkokaupasta peliä saa edes 4 päivää niin huoh...
Hmm, mulle oli tullut ilmoitus "isokokoisesta kirjeestä". Tarttee mennä tutkimaan, tuliko Forssa vai Japanista pienoismallipaketti. Noistakin kun tulee jostain syystä tuo "kirje"-ilmoitus...
hulluseon

hulluseon 17.10.2011 in Forza Motorsport 4 Car Club

TehBigBunny wrote: Jotta jää kivasti aikaa tutustua.
Tämän takia ei heti hyväksytä sinne, vaikka en mikään pöhheikön piällysmies olekkaan.
a11u95

a11u95 17.10.2011 in Forza 4

Minä ajattelin liittyä tähän kyseiseen clubiin. Kun olen tälläinen uusavuton niin tarvitsen varmaan sillöin tällöin neuvontaan toivottavasti ymmärrätte :)) Ensimmäinen kysymys: Pääsenkö clubiin mukaan ja jos pääsen niin mikä tämän kyseisen clubin nimi on ??
Manticorester

Manticorester 17.10.2011 in Forza Motorsport 4 Car Club

Vastasinkin jo tohon Forza 4 ketjuun olevaan clubi-ihmetykseen, mutta laittelin tuossa aamulla pyyntöä clubiin.
Mudinski

Mudinski 17.10.2011 in PPPP

Driver181 wrote: muuten saanen kysyä miksi potta on sairaalassa?
soon raskaana luulen ma.
Manticorester

Manticorester 17.10.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Näytti olevan pari uutta pyyntöä Clubiin, en hyväksynnyt viäl kun ei ollut tuttuja, vaikka kotimaalaisia nämä olivat. Kivasti täällä voi käydä ensin huutelemassa. Kummia nämä ulkomaan elävät kun jatkuvasti laittavat pyyntöä Warkry oli laittanut notta 'FIN only' EI OLE TÄMÄ ISO PRINTTANIA SUAMESSA, ^viälä^
Minä olin ainakin yksi joka oli pyytänyt clubiin... Pitkään seurasin forza 3 pelatessa tätä sivustoa, mutta nyt vasta nelosen myötä ajattelin rekisteröityä jos vaikka tulis joihinkin kilpailuihin mukaan...
TehBigBunny

Näytti olevan pari uutta pyyntöä Clubiin, en hyväksynnyt viäl kun ei ollut tuttuja, vaikka kotimaalaisia nämä olivat. Kivasti täällä voi käydä ensin huutelemassa. Kummia nämä ulkomaan elävät kun jatkuvasti laittavat pyyntöä Warkry oli laittanut notta 'FIN only' EI OLE TÄMÄ ISO PRINTTANIA SUAMESSA, ^viälä^
Mudinski

Mudinski 17.10.2011 in Ei mulla muuta

Kirjoitin Suzuka vaikka meinasin Tsukubaa... Ei mulla muuta
warcryFIN

warcryFIN 17.10.2011 in PPPP

RIP Dan Wheldon Aina surullista luettavaa, kun joku kuolee autourheilussa.