Forum - Recent Posts
Itellä ainaski on road america ja motegi...
sunnuntai klo 20 ja kilpailut 2 viikon välein kuulostaa hyvältä
Niin ja viimekauden alussahan oli puhetta näistä dlc radoista. Itse olen sillä kannalla että ainakin Road American voisi ottaa ohjelmaan (vain 100 m$ pointsia), ja ehkä myös Motegin. Saisi sitten vähän vaihtelua tuohon ratavalikoimaan, niitä ei tässä pelissä kuitenkaan liikaa ole.
cervelinho11 kirjoitti 04.06.2008 13:48: Kunhan kisoja ei aloiteta vielä em-kisojen aikana, niin minullekin käy sunnuntai. Mielellään klo 19Sunnuntain pelit näyttää tulevan 21:45 paitsi 8.6. (19:00) mutta silloin ei varmasti vielä ajeta.
Kunhan kisoja ei aloiteta vielä em-kisojen aikana, niin minullekin käy sunnuntai. Mielellään klo 19
Laitoin viestiä T10:lle, eli pitäisi kohta autoja tipahdella... ;)
Kyllä sen sunnuntai pitää olla, illalla 19 jälkeen, mieluiten tuo 20.00.
Sama juttu mulla kun bunnyllä, yleensä aika-ajot ei vaan luonnistu. Siitä huolimatta olen aika-ajo => finaalit -systeemin kannalla, ihan ajankäyttösyistä... Aika-ajoon vaan tarpeeksi kierroksia, ettei mene koko touhu ihan pipariksi jos ei heti onnistu (vaikka 6 - 7 kierrosta?)
Mun mielestä kautta ei kannata aloittaa ennen kuin myöhemmin kesällä
Mun mielestä aloitellaan kausi vasta myöhemmin kesällä, kesäsunnuntaisin ainakin pitäisi olla muutakin tekemistä kuin vätystellä poksin kanssa sisällä... :P
Sunnuntai 19 tai 20 kuulostaa hyvälle.
Kisat esim. joka toinen viikonloppu? Tuo joka viikko tapahtuva kisailu on vähän turhan tiukka aikataulu...
Kyllä lauantaina pitää jotain muuta tekemistä olla kun hakata xboxia.. :D
b3tty b00p 07 kirjoitti 03.06.2008 17:34: Nooh.. Tuskin ilmaisia ainakaan löytyy, paitsi tietysti joku freewebs, mutta kyllä freewebsiinkin saa lisättyä html/yms tiedostoja ja vielä kun laitetaan se freewebs sivusto dot.tk niin saa osoitteeksi vaikka forza-sarja.tkEhkä ei kuitenkaan. Jotain arkku.nettiä olen ajatellut.
Mielellään lauantiana, mutta jos sunnuntaina niin sit 19.00.
Jos ajetaan semit niin A-finaaliin menisi.
__
(1-16 kisaajaa ) __
2 semiä - molempien semien 4 parasta, tai 3 parasta ja 2 nopeinta ( kokonaisaika )
__(17 - 24 kisaajaa ) __
3 semiä - 2 parasta jokaisesta ja kaksi ajan perusteella.
__(25 - 32 kisaajaa )__
4 semiä - 2 parasta, tai voittajat ja 4 parasta aikaa.
*
// ennakkoon osallistujia oli 25 ja voidaan olla varmoja että kauden aikana käy kato joten käytännössä tuo 4 semiä toteutuu ehkä kerran.*
- Semit -> finaali on mun suosikki lähinnä sen takia että aika-ajot on mulle myrkkyä.
Ac3Way kirjoitti 03.06.2008 22:22:
summuntai 19.00 tai lauantai 20.00
Päivä on paras, jos 19 ja 20 välillä pitää valita niin 20 parempi.
Sitten koska me ajetaan yhdessä sarjassa voi yksittäiseen kisaan tulla varsin paljon osallistujia. Miten me hoidetaan kisapäivä läpi ?
Nykyisillä säännöillä jengi jaetaaan lobbyihin sarjapisteiden mukaan ja sitten ajetaan aika-ajo (4 kierrosta ) ja semifinaali (n. 20 min). Näistä sitten parhaat menee A-finaaliin seuraavat B-finaaliin. Jos pisteitä jaetaan yli 16. parhaalle niin seuraavat sitten C-,D-,...
Päivä käy hyvin. Aika 19 tai 20.
Sunnuntai klo 19 tai 20