Forum - Recent Posts

b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

No voihan perkule.. Ei taida onnistua tämä sivujen tekeminen. Tajusin äsken että kirjotan porukoitten läppärillä enkä omalla ja oma kone on tällä hetkellä korjauksessa. Joten tuskin pystyn tekemään niitä sivuja. Pahoitteluni tästä.
kurppak

kurppak 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

yeesh
kurppak

kurppak 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Okei, selvä. Nyt vaan täytyis löytää se kotisivutila, jonne asentaa Textpattern ja phpBB. Heti ku toi on tehty voidaan ruveta miettimään tyyliä ja ulkoasua, johon on jo itse xhtml-pohja valmiina (on ihan validia, on). Homma helpottuu osaltani, jos ehtii iMac omalle pöydälleni.
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Itse voisin tehdä sivut. Tai ainakin suunnitella ulkoasun. HTML-koodilla tekisin semmoset yksinkertaiset sivut. Voin kertoa tarkemmin taustoja ittestäni jos epäilyttää taidot. ^^ Mutta siis olisin ilomielin tekemäsä sivuja.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Noissa rata ja auto toiveissa porukan kannattaa olla hiukan realistisempi niin ei tule aivan valtava pudotus todellisuuteen kun peli joskus, ehkä, tulee. FM3:een halutaan varmaan paremmat graffat kun kakkoseen joten autojen ja ratojen tekemiseen menee aivan järkyttävän kauan. Aivan sama kuinka monta autoa siihen tehdään niin jengi tulee itkemään että miksi se ja se auto ei ole mukana. ENEMM
m00se79

m00se79 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Ei jpg-importtia. Jää moni jamppa "työttömäks" ja se söis muutenkin yhden erittäin syvän osa-alueen pelistä pois. Muutama toivottu uudistus joista osa jo mainittukin... -mahdollisuus heittää ikkunoihin decaleja -säädettävät siivet tosiaan muiltakin valmistajilta kuin vain Forza Co Ltd -kaksväriset vanteet (esim. musta vanne kromireunuksella) -metallic-"vinyylit" -muutama värivaihtoehto valmiisiin valmistaja-tarroihin -muutama yörata tai valittava vuorokaudenaika jo oleviin -Kaido!!! Lisäks jossain tuli vastaan tällanen ehdotus että olis mahdollisuus tallentaa autoista kokonaisuuksia eli esim. sulla on tallissa S13 josta teet vaikka A-luokan drifterin maalauksilla ja säädöillä. Tallennat koko paketin ja teet samasta vehkeestä vaikka S-luokan ratapedon kunnon kisamekolla ja täysin tapposäädöillä. Esim. onlinessa tms. voisit valita suoraan listasta haluamas version kyseisestä autosta jne. Tää auttas lähinnä ton autolistan pläräämisessä ja selkeyttäs hommaa...ainakin mun mielestä mutta se oonkin vaan mä.
Daysavior

Daysavior 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Nipsuhuulen ehdotukset kuulostaa ihan Toca3:lta Forza2:n autojen tuunaamisella = namnam. Jos noita muutamia oikeita F1 ratoja kiinnostaa ajaa Formula ykkösellä, niin hommaa Toca 3. Se on ehkä paras ajopeli ikinä. Tosin grafiikat on jo sitä luokkaa, ettei sitä oikein enää kehtaa pelata. :) Itsekin haaveilen märissä unissani Toca 3:sta Forzan ajotuntumalla ja Race Driver GRID:n ulkoasulla. Ai että se olis ajopelien messias! Tosin Forza GRID:n ulkoasulla olisi myös nannaa. Codemastersilta on varmaan tulossa myös F1-lisenssipeli viimeistään ensi vuonna, joten jos formuulat kiinnostaa niin sitä kannattaa odottaa. CM kun osaa ajopelien tekemisen jalon taidon.
Draghar

Draghar 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Enpä ole koskaan nettisivuja tehnyt, mutta ei päivittäminen ainakaan vaikeaa voi olla. Eli voin tarvittaessa alkaa päivittämään sivuja, nyt kesällä ja alkusyksystä ehdin ainakin, mutta loppusyksy tulee varmasti olemaan kiireinen.
Mudinski

Mudinski 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Penaltyt... Onhan ne hyvät tietenkin tavallaan mutta ymmärrän Nipsu että joskus se vituttaa... Kun pelaa livessä niin se on hyvä...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

tässä on jo tullut esille melkein kaikki mitä haluaisin muutettavan, mutta nämä ovat mielestäni tärkeimmät: -mielenkiintoisempi career -enemmän pelaajia multiplayerissa, esim. tuo yleinen 16 pelaajaa -uusia ratoja F1-sarjasta, kuten spa, istanbul park, monaco, singaporen katurata ja lyhyt nürppä (sen voi myös yhdistää pitkään versioon). myös le mans voisi olla mielenkiintoinen -F1-sääntöjä voisi matkia, esim. liputus, rangaistus oikaisemisesta (eikä mitään typeriä hidasteita) tai jopa safety car (ei tosin välttämättä toimi hyvin peleissä) -aika-ajot ja mahdollisesti myös harjoitukset multiplayeriin -ainakin tuplasti enemmän autoja kuten gt:ssä, sekä uusimman kauden F1-autot mukaan :P -penaltyt pois, koska kierros voi olla paranemassa vaikka kävisikin ulkona. penaltyt eivät myöskään anna todellista kuvaa nopeudesta -todenmukaisempi vaurionmallinnus (esim. pyörät irtoilevat, joutuisi keskeyttämään, auto romuttuisi todenmukaisesti) -kierrosmäärän voisi määrittää portaattomasti
IIPPONEN

IIPPONEN 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

RaabForLife kirjoitti 03.06.2008 10:12: Edellämainittuihin ei tuu muuta nyt heti mieleen, kun korisarjoihin myös maholliset widebody-kitit, vaikkakin on vähän vanhanaikasta..mutta silti!
wide-bodythän parantaa oikeastikkin ajettavuutta mutkissa... etenkin elanissa niistä olisi paljon hyötyä :)
IIPPONEN

IIPPONEN 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

saman tyyliset kuin ykkos sarjan :) ne oli nätit jä selkeet
Mudinski

Mudinski 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

kurppak kirjoitti 03.06.2008 10:06: Huomaa, että porukka on herkästi ottamassa herneitä nenäänsä. Ei pikku sarkasmi voi noin vakavaa olla. Vois mudinskit ja muut käyttää energiaansa mieluummin vaikka sarjan uusien nettisivujen funtsimiseen.
Ok, sovitaan että me otimme sitten herneet nenään... kyllä ainakin mie funtsin niitä sivuja ja voin auttaa jos tarvitaan... Käyppäs Kurppa äänestämässä noita sääntöjä tuolla niin saadaan sinunkin äänesi laskettua...
RaabForRehab

RaabForRehab 03.06.2008 in Kausi 2: Autovalinnat

Reikäpää Reising ajaa 350Z:lla..Tai Fairlady mikä lie..
RaabForRehab

RaabForRehab 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Edellämainittuihin ei tuu muuta nyt heti mieleen, kun korisarjoihin myös maholliset widebody-kitit, vaikkakin on vähän vanhanaikasta..mutta silti!
kurppak

kurppak 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

Huomaa, että porukka on herkästi ottamassa herneitä nenäänsä. Ei pikku sarkasmi voi noin vakavaa olla. Vois mudinskit ja muut käyttää energiaansa mieluummin vaikka sarjan uusien nettisivujen funtsimiseen.
kurppak

kurppak 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Ei näytä ketään aihe kiinnostavan... Luulis ainakin, että aktiivisimmat säännöistä kinastelijat oisivat myös mukana sarjan muissa asioissa. Tai pitäis ainakin...
Mudinski

Mudinski 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

Khyll...
markki

markki 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

Kyllä
TeroKortelainen

TeroKortelainen 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

Mudinski kirjoitti 03.06.2008 06:42:
kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....
Kumma juttu, kun heti joku alkaa vinkuun jos haluaa ilmaista että on samaa mieltä tai kannattaa Teron ehdotusta. Ja samantien yleistetään sanalla muut vaikka yksi vaan "toisti"... Hmm... Ja sitten oma ehdotus jatketaan demokratialla... Ja mitä tämä muka vaikutttaa "Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla" Eli luuletko että sä olet sellainen pahan ilman lintu joka pilaa toisten päivät ja suunnitelmat ? Se ei ole niin... Ja Kurppa kukaan ei ole SINUA vastaan niinkuin tuosta tekstistä pystyy lukemaan vaan asiaa jonka puolesta "taistelet... Ei herneitä...
Se on sitä iän tuomaa karismaa ;-) No oikeasti, mä kyllä vähän ihmettelin, että missä kohdin mun mielipiteet on ketään liikuttanut. Enhän mä ole edes muistaakseni kovin paljoa kommentoinut näitä sääntökoukeroita, kun en voi olla varma, pääsenkö edes sarjaan mukaan...