Forum - Recent Posts
ISO KYLL
Voiskohan ne lukkoon lyödyt säännöt nyt sitten laittaa näkyviin ja niin ettei niistä tule enää mitään nurinaa.
kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....Kumma juttu, kun heti joku alkaa vinkuun jos haluaa ilmaista että on samaa mieltä tai kannattaa Teron ehdotusta. Ja samantien yleistetään sanalla muut vaikka yksi vaan "toisti"... Hmm... Ja sitten oma ehdotus jatketaan demokratialla... Ja mitä tämä muka vaikutttaa "Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla" Eli luuletko että sä olet sellainen pahan ilman lintu joka pilaa toisten päivät ja suunnitelmat ? Se ei ole niin... Ja Kurppa kukaan ei ole SINUA vastaan niinkuin tuosta tekstistä pystyy lukemaan vaan asiaa jonka puolesta "taistelet... Ei herneitä...
Itse voin kertoa seuraavaa tarinaa ratista että tällä varmaan kaksi rattia toimii Forzassa... Eli Mikki Hiiren alkuperäinen ja Mad Catzin... Itsellä Logitech ja sen joutui avaamaan ja sorkkimaan että sai toimiin hyvin muuten auto olisi vetänyt johonkin suuntaan... Väliäkös tolla kun driftaa :D
ps. Mikki Hiiren ratti on aika lelu käteen omasta mielestäni...
Vieläkö Kurppa sua vaivaa toi Kaimaani juttu ? Tuntuu vähän siltä...
kyhyll...
Kyllä.
Kyllä
kyllä.
Kyllä.
Kyllä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä
Kyllä!!
kyllä
kyllä
Olkaa ystävällisiä ja äänestäkää
Jos ei lähdetä ajamaan täysin ilman sääntöjä niin kaikkia ei voida miellyyttää ja jotta joskus päästään ajamaan niin tarvitaan päätös. jos me nyt saadaan selvä kyllä niin voidaan edetä sopimaan kisasysteemi ( pitkät aika-ajot tai semifinaalit) ja kalenteri. Jos tulee vastustusta koitetaan hioa sääntöjä.
Laittakaa tähän keskusteluun *vain kyllä tai ei*,
kommentit tuohon
__"SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )" __
keskusteluun.
__*max 300kW
max PI 750
etumoottori
takaveto
Vuosimalli 2000 tai uudempi
Puskurit, korisarja ja siipi: Kaikki käy mutta kesken kautta ei saa muuttaa
Ja ennen 1. kisaa pitää ilmoittaa millä tehoilla meinaa kauden ajaa*.*__
Katumuspillerinä sallittaisiin auton ( merkin/mallin ) vaihtaminen, rangaistuksetta, ensimmäisen kilpailun jälkeen.
Joo pistän väliaikatietoja, tällä hetkellä XBOX tuen nettisivujen mukaan korjattu päivällä luki vielä että korjauksessa. Hyvällä säkällä vois saada sen takas vielä tällä viikolla. Meno matka kesti kolme päivää jos ne lähettää sen huomenna niin...
ps. Niin mulla hajos just tuo DVD asema eli kai se RRoD tapahtuu sitten kun se saapuu takas, en mä pessimisti luonne ole mutta... ;)
knoivari kirjoitti 02.06.2008 20:14:Juuri niinSplat Number1 kirjoitti 02.06.2008 20:11: Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kwEikä mitään alarajaa tehoihin.
Splat Number1 kirjoitti 02.06.2008 20:11: Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kwEikä mitään alarajaa tehoihin.
Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kw