Forum - Recent Posts
Mä olen edelleen sitä mieltä että autoja ei saisi muuttaa kauden aikana koska se antaa edun niille jotka osaavat pelailla noilla palikoilla. Ja olen myös vapaaehtoinen tarkastamaan autojen tehot. Ja vielä siitä tehorajasta se ei oikein toimi koska tosi kevyellä autolla ei saa tota 224kw kasaan.
Mä voi ainakin toimia avustavissa tehtävissä jos uusia nuoria vapaaehtoisia ei ilmesty pilvin pimein.
kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....Huomasin saman ilmiön
Jaahas, enpäs ole tätä nyt viime aikoina huomannut lukeakaan. Heitäpä Ariko tänne ilmoitusta (jos muistat), kunhan sun boksi saapuu takaisin bratwurst-reissulta. Mulla lähti kone vastaavalle matkalle päivää myöhemmin eli 27.5.2008.
Mä olin vain niin laiska, että annoin koko rumban Verkkokaupan hoidettavaksi, kun koneen alunperin vastaanottanut kaveri vihjaili vaihdon mahdollisuudella. Muistelin myös lukeneeni, että kyseisen firman kautta on saatu uusia bokseja hajonneiden tilalle. Tosin näin oli toimittu pian ostamisen jälkeen hajonneiden laitteiden kanssa. Asiaa muutama päivä myöhemmin tiedustellessani mulle kyllä väitettiin, että koneet lähtevät aina huoltoon. Noh, samapa tuo. Eipähän tartte pelätä esim. DVD-asemavikaa, jos sama yksilö tulee takaisin. Toi kun oli toiminut oikeastaan moitteettomasti RROD:iin asti.
Ainut selitys minkä mä keksin on se että mulle on sattunut arpa kohdalleen tossa viime viikon Hotlap kisassa sija näytti olleen 219/256 ... tai sitten ne anto kaikkille autot kun kerran oli oikein juhlaviikko ja kaikkea.
kurppak wrote 06/02/2008 @ 18:54: Ite vedän pädillä, joten pitäis silläkin onnistua. En ole rattia ostanut, koska meikäläisen pihamaan puissa ei raha vaan millään meinaa kasvaa.Jepjep. Mulla vähän sama juttu, ei oo rahaa : / Parin viikon päästä tulis palkkaki, mutta en sitten tiedä kumman ostan uuden TV:n vai ratin. (500e saan) *Jupe:* Kiitos tästä. Luulin ettei pädillä oikein pysty, mutta pitääpä tästä sitte lähtee ettimää sopivaa autoa ja harjoittelemaan.. : ))
Padilla suurin osa vetää melko helppoa kunhan totuttelee ohjaimeen ja löytää omaan tyyliin sopivan auton. Ratilla meno olisi kyllä tuplasti hauskempaa mutta en ole vielä aikonut sitä hommata ainakaan 360:lle.
Ite vedän pädillä, joten pitäis silläkin onnistua. En ole rattia ostanut, koska meikäläisen pihamaan puissa ei raha vaan millään meinaa kasvaa.
Elikkäs nyt kun kausi vaihtuu, niin olisi mukavaa saada kaudelle uudet hienot sivut (nämä vanhat kun ovat kiireessä kieli poskella väännetyt). Joten tänne ehdotuksia, hahmotelmia (esim: paint-piirroksia) ja linkkejä sivuille, jotka ovat miellyttävät sekä ulkoasultaa, että rakenteeltaan.
Täällä voi myös ehdottautua päivittäjäksi (jos osaa tänne foorumille kirjoittaa, osaa päivittää myös sivuja)
Tällä hetkellä aiheena:
-Kotisivutilan saaminen
-Ulkoasu
-Sivuston rakenne
Ja muistakaa olla vaatimatta mitään, pliis.
Hey!
Tuli tässä mieleen, kun rupesi kiinnostamaan tämä driftaus.
Olen aikasemmin driftannut PC:llä Live For Speed nimisessä pelissä. Siinä käytin ps2:sen ohjainta. Siinä se toimi aika hyvin, jos oli säätänyt auton sopivaksi.
Miten on Forzassa? Saako boxin ohjaimella aikaseksi minkäänlaista liukua? Vai pitääkö mennä rattikauppaan?
Autojen iän tarkkailu on helppo homma. Nuo siivet voitaisiin tarkistaa nopeasti aina ensimmäisissä aika-ajoissa lämmittelykiekan alussa. Tuo auton osien muutoskielto taas joillekkin autoille edukkaampaa kuin toisille.
Edelleenkin sitä mieltä, että pidetään kaikki hommat mahd. yksinkertaisina. Voi tuon forza-siipi -pakonkin ottaa pois jos sitä halutaan.
Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....
TehBigBunny kirjoitti 02.06.2008 17:42: Käynnistin koneen ja tuli viesti että Turn10 on lähettänyt mulle auton. Ei mitään hajua mistä se tuli :DTaisivat vahingossa lähettää väärälle henkilölle tai sitten ei, ota siitä nyt sitten selvää.
Jokainen selvittäköön itselleen sen sopivimman vaihtoehdon... Jos muut saavat sen kulkemaan 1.58 ja minä 1.55 niin onko siinä jotain salamyhkäistä. Autokin on mainittu jo tässäkin topicissa
jupe kirjoitti 02.06.2008 18:14: Täältäkin nousee käsi, mutta ei ehkä ihan niin karvainen xD Auto/talli: Ihan sama mikä, tällä hetkellän Rx-7 Spirit R ja tallia etitään.Jos kiinnostaa olla häviäjien tiimissä, niin sillon K&M Racing on oikea valinta :P
Eiköhän se auto pitäisi kuitenkin paljastaa. Salamyhkäisyys herättää epäilyksiä. Tuskin kovinkaan moni on siihen autoon vaihtamassa.
Täältäkin nousee käsi, mutta ei ehkä ihan niin karvainen xD
Auto/talli: Ihan sama mikä, tällä hetkellän Rx-7 Spirit R ja tallia etitään.
Olisi varmaan pitänyt olla hiljaa, mutta minkälaisia aikoja teillä on road atlantassa? Itsellä 1.26.???
TehBigBunny kirjoitti 02.06.2008 17:46: En meinannut millään löytää havaita mikä tuli mutta tuossa se on Ferrari 360 CSHäh :D eks turn 10 lähetä niit erikoisautoi :D oliks ees maalauksii :D
En meinannut millään löytää havaita mikä tuli mutta tuossa se on Ferrari 360 CS
TehBigBunny kirjoitti 02.06.2008 17:42: Käynnistin koneen ja tuli viesti että Turn10 on lähettänyt mulle auton. Ei mitään hajua mistä se tuli :DLOLLED :D mäki haluun lahjan :)